strippen en bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

even een kort vraagje: Ik ben gisteren gestript maar het heeft (nog) niet geholpen hoelang duurt het bijbehorende bloedverlies??

hoi,

ik ben gisteren ook gestript en het heeft niet geholpen, ik had ook bloed en slijmverlies en dat is nu bijna over. mijn onderbuik voelt ook heel gevoelig.
ik ben vandaag 41 weken en jij????

diana

hoi

ik ben nu 40 +5 en het strippen heeft nog steeds niet geholpen (woensdag ochtend gestript) . Ik heb een dag buikpijn ervan gehad en heb nu nog steeds bloed/slijmverlies.
Ik heb net naar de vk gebeld of dit normaal was en het kan geen kwaad volgens haar. Als mijn zoontje niet voor maandag vrijwillig komt wordt ik maandag weer gestript en wordt eventueel een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis.

hopelijk komen onze kindjes snel!!!
groetjes Joeri's mama

Hoi dames,

Een advies: laat je niet meer strippen.
Ik heb het bij mijn eerste ook laten doen. Het doet heel veel pijn, maar het helpt alleen als de bevalling toch al op het punt stond om te beginnen en helaas, dit wordt bepaald door je kindje en hierover heb je zelf geen zeggenschap.
Als je toch al op het punt staat om te gaan bevallen, kan je net zo goed nog even wachten, zonder je te laten strippen.
Dit was ook het advies van een andere gyn. die ik de dag daarna had (ik was elke dag onder controle omdat ik overtijd was). Hij gaf aan dat strippen geen enkele bewezen meerwaarde heeft.
Ik ben zelf met mijn eerste na 15 dagen ingeleid in het ziekenhuis (dan krijg je hormonen via een infuus).
Ik wens in elk geval iedereen veel succes, met het wachten en de bevalling en ik hoop dat jullie mooien en vooral gezonde kindjes krijgen.

Groetjes Barbara

Terug
Bovenaan