Strippen, ervaringen??

A

Anoniem

Guest
He dames,
Een tijdje geleden dat ik van me heb laten horen. Het was heel erg rommelig in het buikje met De Beeb en had geen zin  om achter de pc te kruipen.

Aanstaande dinsdag gaat de gyn me strippen en proberen het zaakje wat op gang te krijgen in de hoop dat ik  dat weekend zal gaan bevallen.  Hij heeft dan dienst dus dat zou mooi uitkomen, aldus gyn.  

Zijn er meiden die ervaring hebben met strippen?
Valt het tegen, valt het mee? Welke uitwerking had het? Hoe lang heeft het geduurd voordat de bevalling op gang kwam ... als die al op gang kwam ....

Ik ben erg benieuwd want ik zie het al weer helemaal voor me dat het bij mij echt helemaal niets teweeg brengt, ha ha ha.

Dikke kus
Gwenne

Ik ben ook getript en heb een weeenstorm gehad. Of dat daardoor kwam weet ik niet, maar ik vond het niet echt prettig.
En als je je laat strippen, neem dan je rust, zodat als het werkt je uitgerust aan de bevalling begint. Heb ik dus de vorige keer niet gedaan.

groetjes Mariska

Hoi Gwenne,

ook ik ben gestript. Vond het wel pijnlijk, duurde gelukkig niet lang. De VK zei dat wanneer de bevalling binnen 24 uur ging beginnen dat wrs door het strippen kwam en dat het anders niet geholpen heeft. Bij mij heeft het dus niet geholpen. Maar braken een paar dagen later wel mijn vliezen en kwam het spontaan opgang.

Sterkte en neem daarna de rust en ga met de auto of laat je rijden. Is net iets comfortabeler.

Groetjes Belle

Gwenne, waarom gaan ze eigenlijk nu al strippen ? Je bent toch "pas" 1 december uitgeteld ?

Groetjes
Bibi

hoi, ik heb het gehad toen ik 10 dagen overtijd liep bij de vorige. het is niet echt lekker gevoel. maar ik heb veel baat er bij gehad. werd om kwart voor 4 gestript. 17.00 begonnen de ween en om half tien was ze er!!

Hé Gwenne,

Heel veel succes morgen! Al zenuwachtig? Kan ik me best voorstellen! Heb er geen ervaring mee, maar wat ik op pufclub begreep is dat je baarmoedermond al helemaal verweekt moet zijn (begin van de ontsluiting), wil het effect hebben. Hopen dat dat bij jou al het geval is.
Je gyn wil het al mooi op tijd proberen, heeft hij daar ook zijn redenen voor?

Liefs Noah

He meiden,
Heel erg spannend, verschillende verhalen allemaal. Ik doe in ieder geval al geen oog meer dicht. ha ha ha.
Ik ben zo benieuwd welke uitwerking het strippen zal gaan hebben.

Bibi, ze gaan strippen aangezien ik al een week of 4 veel last heb van weeen. Ook is "het zaakje"  inmiddels al 4 weken verweekt en verstreken.
Ik heb in de 4 weken regelmatig aan het CTG gelegen ... het is mooi geweest.
Bij elke stap die ik zet heb ik last. Dit is dus puur de afgelopen 4 weken en moet eerlijk zeggen dat ik voor de rest huppelend de zwangerschap heb doorlopen.
Daarnaast heb ik naar mijn gyn uitgesproken dat ik niet wil dat ze me langer dan 40 weken laten doorlopen. Ik zie al hele beelden voor me van een zwangerschap van 42 weken, 24 uur struggelen met weeeen en dan alsnog een keizersnee moeten ondergaan.
Mijn 1e was een keizersnee en de kans dat een 2e ook een keizersnee is is dan vele malen groter ivm de druk op het litteken.
We nemen dus, net zoals met de 1e, een weloverwogen beslissing .... Laat mij nu maar lekker de risico's nemen en het spruitje goed ter wereld laten komen. Hij wordt er ook alleen maar groter op. (hij is nu qua afmeting ook nog eens 42 weken namelijk).

Gelukkig heb ik een gyn die me ook serieus neemt en achter onze weloverwogen beslissing staat!! Nu nog hopen dat het lukt.

Als het niet aanslaat, dan ga  ik voor een keizersnee. Inleiden doen ze niet na een keizersnee ivm het litteken en de weeenstorm die dan op gang komt.

Ik ga maar gewoon lekker rustig afwachten en zien morgenmiddag hoe het gaat
lopen. Heb vanmorgen mijn lijstjes al weer minimaal 7 keer langsgelopen. Mijn hub is helemaal zenuwachtig ...... alleen maar door mijn gedrag !!!! ha ha ha.

Jullie horen het morgen!

Liefs,
Gwenne

pfff zou ook zenuwachtig zijn hoor!!!
Hoop dat het zijn effect heeft en dat de bevalling snel op gang komt!

ik wens je veel succes dan ook morgen!!

Laat je vanavond nog maar even lekker verwennen door je man!

liefs daantje

Terug
Bovenaan