strippen geen resultaat

Dag dames van de laatste september loodjes en alle al bevallen moeders die nog meelezen.

Gisteren met precies 40 weken gestript door de vk.
Ze had helaas wat korte vingers waardoor het niet helemaal optimaal lukte, maar ze voelde wel dat de baarmoedermond half verweekt was en ik al 1 cm ontsluiting had.
Het gewoel heeft helaas geen effect gehad in de zin van weeen, heb wel wat meer gerommel en harde buiken die toch echt iets gevoeliger zijn dan voorheen.
Afgesproken dat mocht de kleine er maandag nog niet zijn ze wederom een stripppoging gaan doen, maar ik heb toch echt liever dat de kleine zich al voor die tijd meldt.

Mag eigenlijk helemaal niet klagen hoor, want op het moeizaam op de been zijn na, voel ik me eigenlijk nog goed.
Maar ben inmiddels zo nieuwsgierig en alles is klaar dus nu zit je maar een beetje te wachten.

Er zit niks anders op en die kleine heeft het vast nog zo naar de zin daarbinnen en dat is het belangrijkste.

Nog meer moeders in wording die het ook wel een beetje zat zijn, misschien kunnen we elkaar er de komende dagen nog even flink doorheenslepen!!??

Hoi, ik ben donderdag 40 weken en van mij mag het ook wl gaan beginnen! Wanneer gaan ze eigenlijk strippen??
Ik hoop dat het gaathelpen bij je, het begin is er lijkt mij met meer harde buiken. Spannend he!

Hee,
Een vergelijkbaar verhaal. ik net zo.ik ben 41 weken en ben op.Ik moet a.s donderdag weer voor een strip poging en als dat niet aanslaat wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en gaan ze me inleiden.Gel wordt dan ingebracht en je kent het hele gebeuren wel.ik ben het ook beu,mag ook niet heel erg klagen hoor maar heb wel erg last van me onderrug vanwege een autoongeluk en voel me op.Dus ik kan je gevoelens wel begrijpen.
Succes en zet hem op voor het geval ze zo nog komt.
Liefs nice

Wat een stelletje ongeduldige vrouwen zijn we toch ook!!!

Ik ben nu gestript met 40 weken, maar volgens mij is dat bij iedere praktijk weer anders.
Ik lees ook wel her en der dat er voor de 40 weken al gestript wordt.
Mij is wel verteld dat strippen alleen maar werkt als de natuur sowieso al bedacht had op relatief korte termijn te bevallen. Het kan de procedure wat versnellen, maar meer ook niet.

Heb nog wel iets meer respect voor jou mamanice, jij bent inmiddels al weer een week verder als mij.
Dus ook vreselijk terrecht dat je het zat bent.
Las al ergens dat je graag de natuur zijn werk wilt laten doen en hoopt dat je niet ingeleidt hoeft te worden.
Kan ik me alles bij voorstellen, hier hetzelfde verhaal.
Ik kan kiezen tussen verschillende ziekenhuizen, woon tussen rotterdam en zoetermeer in.
Ga ik naar Rotterdam kan ik nu al een afspraak maken om volgende week ingeleidt te worden.
Ga ik naar Zoetermeer dan krijg ik pas eind 41 weken een afspraak met de gyn om een inleiding te plannen.
Onze voorkeur gaat uit naar zoetermeer, daar is ons zoontje ook geboren en waren we erg over te spreken, plus het feit dat ik de natuur graag zijn gang laat gaan.
Nou ja graag haha wil natuurlijk het liefst niet doorlopen tot 42, maar wat moet dat moet.

Nou allebei ook alle succes van de wereld en we kunnen er wel en kleine wedstrijd van maken wie het eerst gaat bevallen, of wie weet wel allemaal tegelijkertijd!!

Liefs Edith

Begint idd wel zwaar te worden,maar dat zullen jullie nu ook wel hebben he.Ik bedoel het is nu midden in de nacht,ben weer klaarwakker en voel me echt raar.Denk dan telkens van zou ze komen enz.En dan komt ze gewoon niet.Je wacht je het ongeluk en dat is het misschien ook wel hoor haha.
Hee sterkte meiden..en jullie bevallen wel snel joh..Komt wel goed.
kus nice

Meiden ik denk aan jullie!!!! Duim dat de natuur snel zijn werk doet

Ik weet wachten duurt lang maar geloof me je kleintje zit goed en geeft het wel aan wanneer ze / hij er klaar voor is

Liefs

Oh jeetje ja dat in de nacht zo wakker zijn lijkt me echt geen pretje.
Ik slaap gelukkig nog redelijk als een roosje, wordt wel een aantal keer wakker en ben dan zeker 5 minuten bezig met omdraaien (is maar goed dat niemand dat kan zien), of even naar de wc en vervolgens slaap ik wel weer verder.

Maar ja vanmorgen dus ook weer wakker geworden zonder resultaat, dus welkom dag 40,2 en maar kijken wat deze dag gaat brengen.
Straks eerst de kleine man naar de psz brengen en even lekker een herhaling van ATWT kijken.
Vanmiddag nog maar even heel burgelijk een loopje over de markt om wat fruit te scoren voor op de fruitschaal.

Dat afwachten zal vast niet bevordelijk zijn, maar ja wat moet je anders als je over de uitgerekende datum gaat.
Merk wel aan mezelf dat ik meer let op de bewegingen in mijn buik, ergens toch de angst dat het nu op het laatste moment nog mis gaat.
Dat ik signalen van de kleine mis dat we toch in moeten grijpen, ook al houdt ik zo vast aan de natuur zijn werk laten doen,
Net zat ze me nog even flink te plagen dus de zorg is weer even weg en als hij teveel wordt dan bel ik gewoon de vk voor een extra check.

succes vandaag, of met het doorkomen van de dag of natuurlijk het liefst met de bevalling.

liefs Edith

S nachts wakker zitten is inderdaad heel vervelend.We lopen gewoon door!morgen moet ik weer gestript worden als het lukt dan he!
En dan zien we wel verders.
Heel veel succes meiden!

Terug
Bovenaan