Strippen met 38 weken

Hoi allemaal,
De gynaecoloog gaat mij met 38 weken strippen ivm geschatte geboortegewicht en ontregelde suikers.
Indien dat niks niet dan inleiden met 39 weken.

Wat is jullie ervaring met strippen. Heeft het was opgeleverd?

Spannend! Is het je 1e kindje? Dan is de kans dat strippen de bevalling opwekt helaas klein. Maar niet nul natuurlijk! Na de 40 en vooral na 41 weken is het slagingspercentage hoger omdat het lichaam vaak meer klaar is om te bevallen. 38 weken is nog vrij vroeg, maar wie weet is jouw lichaam er al helemaal klaar voor en werkt het! Ik hoop voor je dat het werkt! En als het niet je 1e kindje is, is de kans groter dat het werkt. Spannend! 

Bij mijn 1e hebben ze mij gestript met 38+4 en de dag daarna begon het en bevallen met 38+6
Bij mij deed het wel degelijk iets?
Succes met de allerlaatste loodjes ?

Bij mn 1ste ben ik met 38+2 gestript. Die avond wat krampen. Volgende ochtend 3 cm. Vanwege oplopende bloeddruk is er toen gekozen voor vruchtwater doorprikken en weeenopwekkers. Maar als ze nog een keer gestript hadden was kans best redelijk dat t door zou zetten. Alleen ging dat voor dat moment niet snel genoeg meer. 

Met 41+1 in de ochtend gestript, de hele dag door wat buikpijn gehad. De volgende dag begonnen echt de weeën/bevalling.

Veel succes! Met 41 weken 's ochtends om 0930u gestript. Hele dag gerommel en onrustig gevoel. Om 1830u begonnen de ontsluitingsweeen en om 2230u was onze zoon geboren. Masseer op die dag ook het baarmoeder accupressuurpunt aan de binnenkant van je enkels.

Terug
Bovenaan