Strippen met 39 weken?

Zijn er meerdere die met 39 weken gestript zijn? En hoe is dat bij jullie verlopen?

Ik ben aanstaande dinsdag 39 weken en heb woensdag een afspraak met de verloskundige. Krijg dan ook doorverwijzing naar gynaecoloog voor eventuele inleiding. Maar ik ga vragen of ze me wil strippen want ik heb bekkeninstabiliteit, liesbreuk en slapen is drama. Die pijn is mega erg. Heb zelfs mn man moeten bellen om terug te komen van zijn werk om me uit bed te halen. Kwam er letterlijk niet uit van de pijn. Toch niet normaal meer.... Trek dus de stoute schoenen aan en ga het gewoon vragen.

Maarrrrrrrr ben zeer benieuwd naar jullie stripervaringen met 39 weken.

Bij mijn praktijk willen ze het nooit doen voordat je de 40 weken gepasseerd bent. Strippen kan een zetje geven maar zolang jouw lichaam er nog niet klaar voor is zal het niet helpen. Zelfs bij mijn laatste, ben toen gestript met ruim 40 weken heeft de bevalling nog 4 dagen op zich laten wachten...

Ik zou niet teveel hoop hebben. Maar voorstellen kan altijd, misschien willen ze het doen. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten!

Sterkte.

Ik heb ook last van mijn bekken en de vk heeft wel al aangegeven dat strippen VOOR de 40 weken GEEN nut heeft.
Maar dat ze wel open staan voor eerder doorverwijzen naar zh voor evt inleiding of strippen.
Overigens is het wel zo dat wanneer je baarmoedermond met 39 weken verweekt is of als je misschien zelfs al ontsluiting hebt(dat kan natuurlijk ieder mens is anders)dat je dan wel kan laten strippen.
Sucses ben benieuwd.

mijn gynaecoloog heeft al gezegt dat ze met 38 weken wou proberen om te strippen, als ik dat wil. als het er nog niet aan toe is zal het weinig uithalen, maar het kan dus wel al. zal wel verschillen per gyn vk. en per persoon. ben deze week 38 week maar komt ons nog niet uit dus strippen doe ik nog niet. plus dat de kleine vorige week nog in de stuit lag (lag dat niet toen de gyn me aanbood om met 38 week te strippen), dus als dat nog zo is zal ze het ook wel niet doen.
sterkte nog even. hopelijk helpt het bij jou als ze je strippen.

Ik ben bij mijn eerste gestript met 38 weken. Ik had toen wel al 2,5 cm ontsluiting. Diezelfde nacht is mijn zoontje geboren... Ze kunnen wel alleen maar strippen als je al verweekt bent en meer dan 1 cm ontsluiting hebt... Succes iig. Vragen staat vrij toch?!

Ipv woensdag mag ik vanmiddag al naar de verloskundige. Teveel pijn dus ik hoop dat er gestript kan worden of direct doorverwijzing naar gynaecoloog. Ik neem aan dat ze me niet laten komen om daar alleen uit te janken. haha Dus wie weet....

Terug
Bovenaan