Strippen met 39w3d week

<p>Hi dames,</p><p>Omdat ik er fysiek en mentaal doorheen zit, komt de verloskundige volgende week woensdag langs om me te strippen. Ik ben dan 39w3d. Officieel nog iets te vroeg, maar ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die zich in de 39e week hebben laten strippen en daarna ook zijn bevallen. Heb behoefte aan succesverhalen ?</p><p>de baby is trouwens lekker groot, op de curve zit ze nu al op 39w3d. Heb ook al 2 weken voorweeën.</p>

Hallo, 
Bij mij was strippen een Succes, was alleen wel met 41 weken.. Ze hebben mij eind vd ochtend gestript en s avonds begonnen de weeën. S nachts is onze dochter geboren (uiteindelijk dus 41+1)..
Strippen is altijd een Succes, het is niet per se dat je baby geboren en op die manier een Succes is maar het helpt wel met stimuleren.
Wat misschien het moeilijkst is na strippen is doen alsof dat dat niet gedaan is.. Als je daar mee bezig bent dan houd je het psychisch tegen.. er komt dan wat stressachtige hormonen vrij ipv de goede hormonen..  
Het is bij iedereen verschillend, een bevalling begint als alles op zijn plek valt.. strippen kan helpen als laatste zetje maar het kan  zijn dat er nog meer nodig is..
Meestal doen ze elke 2 a 3 dagen een poging.. uiteindelijk komt ook jullie kindje..
Sorry als dit bericht misschien tegen valt.. 
Goede bevalling gewenst!!
Hoop dat de eerste strip poging mag lukken!

Valt zeker niet tegen! Een fijn idee dat het strippen sowieso zin heeft. De verloskundige zei ook al ze het een paar dagen nog een keer gaan proberen als het niet zoveel doet.
Goeie tip ook dat ik psychisch echt even met andere dingen bezig moet zijn. Ik ga alvast wat klaarleggen om te doen nadat het gebeurd is. Foto’s om in te plakken, boek om te lezen, etc.

Hiii,
Voor mij is dit 2 jaar geleden weer maar ik werd ook gestript op mn 39,4
Dit gebeurde op een vrijdag op de hoop dat het op gang kwam maar dat gebeurde niet... moest die maandag direct smorgens om 7 uur na zkh kreeg ik een ballon en dit lijkt wel te werken ( dit voelde als een enorme druk op je blaas. Was even niet prettig... hier moest ik een dag verblijven en dinsdag ochtend hebben ze de ballon eruit gehaald en toen begon de weeen ook al.. heb 5 uurtjes gedaan met weeën opvangen en 20 min geperst toen was ons zoontje geboren.. zn gewicht was 2755gr. 
Bleek later in onderzoek dat mn placenta verkalkt was. Wat ik raar vind want ik heb nooit gerookt en drink ook niet... maar ze onderzoeken altijd de placenta. Ook kreeg mn zoontje niet voldoende voedingstoffen binnen... ma goed elke bevalling is anders.
Wens je ook een goede bevalling toe 

Ben met 38.0 gestript, slijmprop verloren en 38.4 bevallen. 
Bij de 3e met 38 wkn gestript. In de 39 weken nog een paar keer... gebeurde niks . Met 40.0 bevallen na gebroken vliezen. 

Hoi!
Ik ben 2x gestript en tot 2x toe geen resultaat. Spontaan op 40+5 begonnen de weeën. Laatste keer strippen was een week ervoor.
Hoop dat het voor jou wel werkt.
Liefs, Maaike 

Ik denk dat succes vooral te maken heeft met of je lichaam en je kindje al klaar zijn voor de bevalling. Als alles nog “op slot” zit kan je strippen tot je een ons weegt maar is het vrij nutteloos. Maar als je er al bijna helemaal klaar voor bent kan het wel net ff dat laatste zetje geven.

Terug
Bovenaan