strippen niet geholpen

A

Anoniem

Guest
hoi dames

helaas het strippen van gisteren heeft niet geholpen na wat voorweeen werd ik vanochtend wakker met een dikke buik dus we zullen nog even moeten wachten op ons kindje
ik wel ff een vraagje sind het strippen heb ik veel last van slijmverlies en een beetje bloedverlies wil dit iets zeggen of maakt het niks uit en kan het als nog 4 weken duren
tot snel en iedereen succes met de laatste loodjes

dikke kus angela

HOi Angela,

Wat jammer dat het nog niet geholpen heeft, maar het zegt nog niets natuurlijk, Het kan nu ook nog op gang komen door het strippen. Ik heb na het strippen ook heel veel bloedverlies gehad. Heb nu ook meer slijmverlies dan wanneer ik niet zwanger ben, en dat is volgens de vk normaal. Het bloedverlies is ook normaal, de vk heeft namelijk de vliezen wat losgemaakt en dat gaat meestal gepaard met wat bloedverlies. Voor meer informatie over strippen kun je ook even kijken op www.babyopkomst.nl. Onder het kopje zwanger vind je meer info over strippen.
Hoop dat je er wat aan hebt en dat de bevalling toch nog op gang komt!! succes!

Groetjes Kim

Hoi Angela,

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag, ik weet niets van strippen, sorry.
Maar moet het vrijwel meteen gaan beginnen na het strippen? Anders bel je de VK toch even op om het te vragen.

Oh ja, even nog een vraagje; waarom wordt jij nu al gestript, meestal doen ze dat toch als je flink overtijd loopt?

Heel veel  met het wachten.
Ik hoop voor je dat het toch nog door gaat zetten.

Kruimel

Ik heb er ook geen verstand van maar ik hoop voor je dat het alsnog doorzet of misschien is het zelfs nu al in volle gang.... Ik hoop het voor je!

Monique  

Terug
Bovenaan