Strippen niet gelukt!

Helaas, vanmorgen zou ik gestript worden, maar ze kon er niet goed bij. Het was nog niet helemaal verweekt, had al wel 1 cm ontsluiting. Ze heb nog wel zitten 'porren'. Heb nu erg last van een beurs gevoel in mn onderbuik. Alsof ik hartstikke ongesteld ben. Misschien dat dit al wat helpt, maar ik mag donderdag zowiezo weer komen om het strippen nog een kans te geven! Ben dan 40 weken en een dag.
Ben benieuwd!

He wat jammer zeg. Hoor wel vaker dat het voor de 41ste week weinig succes heeft, maar hoop dat het bij jou wel goed komt.
Ikzelf heb een afspraak voor as donderdag staan, ben dan 41+2, maar bel morgen of ze dan tijd hebben, wordt gek van het wachten!

Hopelijk zet het door bij je, sterkte!

Hier afgelopen weekend gestript, ging goed maar heeft niks gedaan. Dan ongesteldheidsgevoel had ik wel! Best vervelend ook he!
Hopen dat het bij jou wel wat gaat doen, kan binnen 24-48 uur!! Dus je hebt nog even ;-)

Op hoeveel weken zit je? als je namelijk voorbij de 40 weken bent en je hebt al flink voorweeen gehad is het wel haalbaar hoor.Ik bedoel dan is het meestal niet potdicht meer en wil het wel lukken.Bij 41 weken helemaal..
liefs nice

Duim voor je dat het wat doet
Hier was het niet mogelijk vrijdag wel wat geport
En idd een wat week gevoel en zaterdag wat voorweeen maar daar is het bij gebleven helaas
Gisteren is er niet gekeken nu woensdag nog een afspraak en anders vrijdag inleiden dus wel spannend
Ik ben vrijdag 41 weken precies

En jij?

Afgelopen maandag was 39 wkn en 5 dgn. Donderdag moet ik weer dan ben ik 40 wkn en 1 dag.
Het heeft tot nu toe helaas nog geen bevalling opgewekt;). Ik heb er gister wel de hele dag ontzettend last van gehad. Maar nu is alles rustig. Ze beweegt wel in eens heel veel! Veel draaien met dr hoofdje en schoudertjes. En dat doet zeer.
Ik hoop dat het lukt voor je morgen Puck2011! Inleiden lijkt mij nou niet echt wat.. Is dit je eerste?

Terug
Bovenaan