strippen niet gelukt

Helaas.. net bij de vk geweest. alles was goed met ons kleintje:) strippen is niet gelukt. mijn baarmoedermond was nog niet soepel genoeg dat ze bij de vliezen kon.. we wachten maar gewoon af.. Vond het wel een heel appart gevoel, dat gevroet daarbinnen en heb de hele dag al last van harde buiken.en dit heeft dat alleen verergert.. nu dus maar ven lekker gaan liggen en hopen dat er een keer iets doorzet!

Hmmz lijkt mij ook erg raar als ze binnen in je gaan "wroeten" en ook niet erg fijn. Misschien wel het geen waar ik het meest tegen op zie :S
Vervelend dat je wel steeds van die harde buiken hebt. Want die kunnen nog best zeer doen....
Ik hoop met je mee dat het door zet!
Liefs nelie

wat vervelend ik heb het ook gehad met mijn zoon de laatste keer. reageerde er ook niet op. en weetje je kan er alleen maar blij mee zijn denk. als het niet week is heb je dus alleen ellende en gebeurd er niks.
meid komt best goed.. hoever ben je nu? hier laten ze je niet meer langer lopen als 41 weken dus schiet al aardig op dan

Ik ben nu 40 +3. Ik mag vanaf 41 weken wel naar het ziekenhuis om ingeleid te worsen maar ik wil graag thuis bevallen dus wacht tor de 42 weken met naar het ziekenhuis gaan.. we kunnen niet anders dan afwachten helaas...

He wat vervelend dat het niet gelukt is. Bij mijn eerste probeerde ze het ook met 41 wk maar dat lukte niet maar de kleine kwam wel de volgende dag door het onderzoek. Dus misschien komt de kleine wel hopelijk.

Liefs RH

Spannend hoor imke
hou me op de hoogte, straks bij elkaar kraamschudden!!!!

idd zo'n hand erin, blauwe lippen na de tijd van hun knokkels.
had ik ook bij alle controles, ze moeten hir ook nog extra diep grrr maar ik ben er gelukkig vanaf

sterkte met de laatste daagjes

valt toch wel mee hoe zeer het doet? ik vind het ook niet echt een lekker gevoel maar echt zeer? nee dat vind ik eigenlijk niet.. misschien ben ik wel groot geschapen haha

Terug
Bovenaan