Strippen nog geen effect?!

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen dinsdag gestript. Sindsdien wel veel krampen (menstruatie-achtig) ook in mijn rug! Dinsdag op woensdag nacht zelfs wakker geworden, golven van pijn (weeen?), maar na 1,5 uur werd het weer rustig. Het is nu donderdag en het zet nog niet door...... Morgenochtend afgesproken om de vk nog eens te bellen als er nog niets is, dan komt ze nog een keer proberen. Ik had dinsdag ruim 1cm ontsluiting, hopelijk is dat wel al meer. Wie heeft er ook al ervaring met strippen en heeft het wel of niet goed gewerkt? Ik wordt gek van het wachten, ben echt zo nieuwsgierig naar ons beebje en ook naar de bevalling eigenlijk.

Groetjes Daniëlle (vandaag precies 40 weken!!)

Ik ben vorige week ook gestript. Had 2cm ontsluiting.
Mij is toen verteld dat het strippen binnen 24 uur effect moet hebben. Anders heeft het helaas niet geholpen. Bij mij heeft het toen niet geholpen. Ik ben vanmorgen weer gestript, dus het is nog even afwachten of het vannacht door gaat zetten. Zo niet, dan wordt ik morgenvroeg ingeleid.
Ik dnek dat het voorweeën zijn geweest die je had, want dat kan van het strippen komen.
Succes meid!!!

Liefs marielle 40w3d

Ik ben vorige week ook gestript. Had 2cm ontsluiting.
Mij is toen verteld dat het strippen binnen 24 uur effect moet hebben. Anders heeft het helaas niet geholpen. Bij mij heeft het toen niet geholpen. Ik ben vanmorgen weer gestript, dus het is nog even afwachten of het vannacht door gaat zetten. Zo niet, dan wordt ik morgenvroeg ingeleid.
Ik dnek dat het voorweeën zijn geweest die je had, want dat kan van het strippen komen.
Succes meid!!!

Liefs marielle 40w3d

Ik ben gisteren gestript, had 3 cm ontsluiting, gelijk de avond erna had ik ook die 'weeengolven' waar jij het over hebt maar daarna is het helaas terug stil gevallen,
wildcat, ik wist dat niet dat het binnen 24 effect moet hebben, ik kan nu iig de hoop van de werking dan maar laten vallen :s
ZOndag voor de herhaling iig

Succes morgen Danielle!

Ik ben net gestript en mij hebben ze ook verteld dat het binnen 24 uur effect moet hebben. Ze kon er maar net in dus waarschijnlijk zal het de bevalling nog niet in gang zetten. Zondag nog een keer strippen en anders volgende week naar het ziekenhuis...

40 w 6d

Terug
Bovenaan