Strippen

<p>Hoi mama's (& mama's to be)</p><p>Inmiddels is de uitgerekende datum verstreken en wil ik morgen graag strippen bij de VK. Hebben jullie hier ervaring mee? </p><p>Werkte dit voor jou? Hoe verliep het na het strippen. </p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen!</p>

Hier ook 1x gestript. Dag voor ik ingeleid zou worden. Wellicht zou t dan zelf opgang komen. Had allemaal horrorverhalen gehoord. Viel mij reuze mee. Ja je voelt wel wat.  Had 1,5 cm onsluiting. Die avond wat krampen. Volgende dag zat ik op 3 cm. Toen ingeleid. 

Ik ben gestript met 40+3. Kreeg die dag wat lichte krampen en in de nacht weeen. De volgende ochtend ben ik bevallen van ons 1e kindje.
het is mij erg positief bevallen en heeft dus goed gewerkt.

Hallo,
Bij mij hebben ze om +/- 12.00 uur gestript en rond 19.00 uur begonnen de eerste weeën rond 21.00 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan.. (moest om medische redenen in ziekenhuis bevallen) na ongeveer 9,5 uur (vanaf de eerste echte weeën gerekend) werd ons dochtertje met 41+1 geboren.
Ze hebben bij mij wel mijn vliezen gebroken in de hoop het te bevorderen maar dat ging niet zo dus heb ik wel opwekkers gehad en was ik binnen 2 uur op 10 cm. 
Het strippen was wel effectief om de bevalling op gang te helpen maar ze hebben me dus wel op meerdere manieren moeten helpen. 
Ik weet niet hoever je over je datum heen bent maar volgens mijn VK is het strippen effectief gebleken vanaf 41 weken bij een eerste poging (daarvoor gebeurd het vaker dat ze het (moeten) herhalen) bij de praktijk waar ik zat deden ze het daardoor ook pas bij 41 weken.. 
Hoop dat ze het bij jou gaan doen en het effectief mag zijn.. 

Dank voor jullie reacties. Fijn om te zien dat het dus ook positief kan uitpakken! 
Ik hoop echt dat het effect heeft..

@PM Fijn dat het bij jou effect heeft gehad. Bij mijn VK doen ze strippen vanaf 40 weken.
Morgen ben ik 40+2. Ik had vorige week bij de controle 1cm ontsluiting. Dus miss werkt dat al in mn voordeel? 

Terug
Bovenaan