Strippen

<p>hoi! Ik ben ondertussen 39,5 weken zwanger. En loop al een week met voorweeen en 2,5 cm ontsluiting. (Dit is mijn eerste kindje). Omdat ik door de voorweeen niet meer goed kan slapen, hebben ze mij al tig malen gestript. Alleen zet het maar niet door.. ik ben paar uur geleden voor de laatste keer gestript.. </p><p>hebben jullie ervaring met strippen? Wanneer begon bij jullie de bevalling echt? </p>

hoi, poeh wat pittig zeg.
ik ben ook een aantal keer gestript voor de bevalling. Maar bij mij heeft het niet gewerkt. Ben bevallen met 41.3 weken. Mijn verloskundige zei dat het alleen werkt als je lichaam bijna op het punt staat zelf te gaan bevallen. Je kindje geeft hier een soort stofje of signaal voor af...
succes met de laatste loodjes!

Hoi! 
ik begreep van de verloskundige dat strippen met 41 weken pas effectief is. Hierom werd ik pas met 40+6 en 41+1 gestript. Mijn bevalling begon op 41+2.(2e kindje)
door het vele strippen kan je natuurlijk ook weer meer krampen/voorweeen  krijgen.
ik snap dat t zwaar is (mijn eerste kwam met 41+6) maar het duurt nu echt niet lang meer! je kindje komt wanneer hij/zij er klaar voor is. het is het wachten meer dan waard?
succes met de laatste loodjes!

Ik ben gestript toen ik 41+4 weken was. Dit was rond 16 uur. Met 41+5 begon de eerste wee rond 8.45 uur en ben die dag ook bevallen. Bij mij heeft het dus wel iets gedaan gelukkig. Want ik zou die avond ingeleid worden en dat is me hierdoor bespaard gebleven :) succes met de laatste lootjes, je bent er bijna! 

Dat strippen niet werkt voor 41 weken is niet waar weet ik uit eigen ervaring. Gestript met 39+5 om 19 uur 's avonds, 4 uur later braken de vliezen en volgende ochtend rond 9 uur 's ochtends een gezonde baby. De verloskundige zei dat strippen geen wondermiddel is en alleen het laatste zetje kan geven als je lijf er klaar voor is. Sterkte ermee!

Heyy
Ik ben met 38 weken en 4 dagen gestript  had toen 2 cm onsluiting en ben bevallen met 38 weken en 6 dagen dus bij  mij zetten het wel door?
Succes met de laatste  loodjes

Terug
Bovenaan