Strippen

<p>Hoe lang duurde het bij jullie voordat er iets gebeurde na het strippen? </p><p>En wat hebben jullie na het strippen gedaan? Rust nemen of juist bewegen of...? </p>

Ik ben op een woensdag gestript voelde geen pijn en er gebeurde verderr ook niets.
Vrijdag nogmaals gestript dit keer deed het erg veel pijn en 23.30h begonnen de weeen en 3.30 bevallen.
ben blij dat ik het heb gedaan want ik zou anders zaterdag waarschijnlijk weeen toegediend krijgen en ik hoor van vele dat dat geen pretje is. 

Bedankt voor je reactie, dat geeft wat hoop.
Ben vanmorgen gestript en was echt niet fijn. Maar nog geen teken dat er iets gaat gebeuren:( 

Hey,
Ik ben op een vrijdag gestript en op zondag is het begonnen. Ik ben toen maandagochtend bevallen. Blij dat ik was gestript, heeft toch wat gedaan. Na het strippen niet heel actief geweest, omdat dit niet ging ivm vele voorweën en indalingspijnen.
Succes, hopelijk zet het snel door.

Gestript bij 41w en 4 dagen: gebeurde niets (bleek al wel 1,5e cm ontsluiting te hebben). Heb verder ook niet anders gedaan dan anders qua rust/bewegen. Opnieuw gestript bij 41w en 6 dagen. Na een uur barstte het los!

Ik ben 4 februari (40+4) om 16.00 uur gestript, daarna gewoon gedaan wat ik altijd deed en ook niet meer aan het strippen gedacht. 5 februari om 8.45 uur begonnen de weeën (of misschien eerder, dat ik het niet merkte doordat ik sliep haha) en diezelfde dag bevallen om 16.45 uur :) 
ik ben blij dat het strippen effect had, want ik zou 5 februari in de avond worden ingeleid ivm hoge bloeddruk. 

Hoi!
ik was op maandag, woensdag en zondag gestript. 3 x veel pijn. Die woensdag erna controle en zat nog steeds op 1,5 cm. Alles was rustig. Ben op advies van iemand die dag 5 x 2 trappen op en af gelopen en om 22.00 begonnen eindelijk de weeën.  Het is dus nog vanzelf opgang gekomen, strippen had geen werking voor mij helaas. Ben die donderdag ochtend bevallen anders had ik zaterdags ingeleid geworden met 41 weken. Ze zijn met strippen op 39+2 begonnen.
succes met de laatste loodjes!! 
En geniet ervan, de tijd vliegt. Mijne is alweer 4 maanden ?

Bij mij hebben ze op vrijdag met 40+6 een poging gedaan. Niet gelukt, maar wel een beetje gerommeld. Zaterdag ben ik heel actief geweest, veel lopen. Van zaterdag op zondagnacht begonnen de weeën voorzichtig. Zondag zakte het af, zondag op maandagnacht weer rustig aan. Maandagochtend bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben. 

Terug
Bovenaan