Strippen

<p>Vraagje,</p><p>Vandaag heeft de verloskundige geprobeerd te strippen me baarmoedermond was wel al wat week aan het worden en stond minimaal open ze heeft het op een of andere manier wel voor elkaar gekregen deze naar 1 cm te krijgen en heeft een klein beetje kunnen strippen.</p><p>Nu mijn vraag wat merkte jullie na het strippen? Ik ben onwijs moe, misselijk en voel de kleine iets minder. Verder merk ik niks.</p><p> </p>
 
Hi!!
Ik had direct last van menstruatiekrampen en s’avonds harde buiken. Ben toen ook mijn slijmprop verloren.
Bij mij heeft het helaas niet doorgezet maar ze kunnen meerdere pogingen doen.
Maandag had ik 2 cm en vandaag 3, mij gaan ze morgen inleiden omdat ik dan over de 41 weken ben.
Ik hoop voor je dat het doorzet, ze zeggen dat het 48 uur kan duren.
Succes!!
 
 
Ik had hetzelfde als Ashh, menstruatiekrampen, een zwaar gevoel en ‘s avonds continu harde buiken. Helaas hier ook niet doorgezet. Morgen doen ze een tweede poging (gister eerste poging). 
 
Ik sluit me aan bij de rest. 
Deze week 3x gestript en helaas geen effect gehad. 
Heeft wel gezorgt voor wat voor weeën, die wat ontsluiting extra hebben gecreëerd. Dat is dan wel weer fijn, want ik wordt morgen ingeleid en dat scheeld dan toch weer dat ze geen ballontje hoeven te plaatsen. 
Ook werd ik van het strippen een beetje misselijk, me lichaam reageerde er dus in die zin wel echt op, maar 't zetten niet door. 
Succes, ik ken ook heeeel veel succes verhalen van het strippen hoor trouwens,  ik heb 2 vriendinnen die beiden na het strippen flinke weeën kregen en uiteindelijk zijn bevallen!!!
 
 
Ik sluit me aan bij de rest. 
Deze week 3x gestript en helaas geen effect gehad. 
Heeft wel gezorgt voor wat voor weeën, die wat ontsluiting extra hebben gecreëerd. Dat is dan wel weer fijn, want ik wordt morgen ingeleid en dat scheeld dan toch weer dat ze geen ballontje hoeven te plaatsen. 
Ook werd ik van het strippen een beetje misselijk, me lichaam reageerde er dus in die zin wel echt op, maar 't zetten niet door. 
Succes, ik ken ook heeeel veel succes verhalen van het strippen hoor trouwens,  ik heb 2 vriendinnen die beiden na het strippen flinke weeën kregen en uiteindelijk zijn bevallen!!!
 
 
Terug
Bovenaan