Strippen

Hallo allemaal,

Vanmorgen ben ik met 40 weken +1 gestript. Nu ben ik heel benieuwd of dit bij jullie effect heeft gehad en zoja, binnen welk termijn?
Ben benieuwd!! en kan ook niet wachten ?
 
Ik ben ook vanmorgen gestript, 39+6. Lig nu in bad te wachten tot er wat gebeurd haha maar alles nog rustig! Hoe voel jij je? Spannend hè! Hoop dat het bij ons allebei wat gaat doen!

Bij mijn twee dochters begonnen de weeën de dag nadat ik gestript was…
 
Bij onze praktijk willen ze pas strippen na 41 weken. Ben morgen 40 en er helemaal klaar mee. Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed geholpen heeft.
 
Euhm… mag ik hier gelijk mijn vraag aan koppelen? Ik ben vandaag 40.4weken zwanger van mijn 3e kindje. De andere 2 bevallingen zijn met 40 weken ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Maar die heb ik nu niet. Dus voorlopig nog geen sprake van inleiden.

Nu heb ik morgen een afspraak bij de verloskundige en er is gezegd dat als het kan dat ze me wel willen strippen. Maar hoe vervelend is dat achteraf?? Want ik moet nog ongeveer een kilometer naar huis fietsen. Ik kan niet met de auto of iemand laten rijden.
 
Hoi
Ik ben 10 jaar geleden ook gestript bij 41w en 4 dagen bij mij had ik gelijk daarna bij elke beweging harde buiken en om 4 uur sochtends begonnen de weeën en tussen de middag gestript dus dat hielp wel bij mij
 
Terug
Bovenaan