Strippen

<p>Hallo allemaal.</p><p>Ik ben nu 39,5w zwanger en al bijna 1,5 week wat voorwerk. Ik was vanmorgen bij de vk en bleek al 1cm te hebben. </p><p>Mijn baarmoedermond was nog niet verkort, maar ze heeft toch een poging gedaan om te strippen. </p><p>Bij mijn eerste zwangerachap kwam alles spontaan op gang, zonder voorwerk en op 7u gepiept.</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen betreft het strippen. Mijn vk moest vrij diep woelen, dus nu voelt t wat beurs van binnen. </p><p>Hopelijk zet het wat zoden aan de dijk. Ben dat drukke gewurmel in mijn buik echt een beetje beu!</p>

Hallo.

Ik ben gisteren ook gestript met 39.6. Vandaag dus 40 weken zwanger. Gister voornamelijk spierpijn in mijn schaamstreek. Dus lekker warm gedouched toen. Verder de nacht wat krampen gehad maar verder niks. Deze ochtend weer veel krampen en mn slijmprop verloren. Ik gok dat het bij mij dus nu langzaam opgang komt. En denk dat ons mannetje er dit weekend is..

Succes en hopelijk doet het bij jou ook nog iets.

Mijn ervaring met strippen is heel positief.

De eerste keer ben ik met 41+5 aan het eind van de dag gestipt en 's nachts begon het.

De tweede keer ben ik met 40 precies gestript om een uur of 4 en toen zette het vrijwel direct door. 's Nachts om kwart voor 3 is mijn zoontje geboren.

De regel is wel, na het strippen moet er binnen een dag wat gebeuren anders wordt het al niet succesvol gerekend.

Ik duim voor je dat het het door zet!

1e keer strippen as hetzelfde als in jouw situatie en zorgde er voor dat mn baarmoedermond wel iets zachter werd..
Toen nog een keer gestript en savonds weeen gekregen.
Binnen 2 uur was mijn dochter geboren.. ☺️

Liekelvaenbabytwee,
Wat balen zeg! Hier ook nog niets buiten harde buiken, maar die heb ik al dik 2 weken dagelijks.
Ik duim met je mee dat t wachten niet lang meer zal duren! Nog ff volhouden?

Terug
Bovenaan