Strippen

Beste dames,
29 maart was ik 40 weken maar de baby is er nu nog niet,als de baby aankomende donderdag er nog niet is wordt ik gestript,heeft iemand daar ervaring mee,en wat kan ik precies verwachten,Het liefst wil ik dat ze zelf komt,want het wachten ben ik zat,en wil heel graag thuis bevallen,ik weet ook als ie er volgende week maandag er niet is wordt ik ingeleid,heel leuk allemaal,daar ben ik dus echt niet bang voor,maar ik ben vanaf week 11 bij me verloskundigepraktijk en dan wordt ik overgedragen aan een andere arts,terwijl ik dolgraag mijn verloskundige er bij wil hebben,weet iemand als dat mogelijk is en zo ja hoe moet ik dat regelen en waar.
Als er iets veranderd of ik wordt plotseling moeder laat ik het weten,veel liefs Angelique

P.s liefst zoveel mogelijk reactie,s dat ik weet wat ik kan verwachten
 
Hoi,

Ik ben zelf ook gestript toen ik 38 weken zwanger was. Dan halen ze een stukje van je baarmoederslijmvleis los van je baarmoederwand. En dat voelt errug prettig, als je begrijpt wat ik bedoel. Daarna was ht zo gepiept, ik raakte toen mijn slijmprop kwijt en binnen twee dagen had ik mijn zoontje.
Verder weet ik geen antwoord op je andere vraag.

Liefs en succes, Marijke
 
Ik ben bij mijn eerste ook gestript op de dag dat ik uitgerekend was, erg vervelend maar haalde totaal niets uit. Mijn dochter werd 15 dagen overtijd geboren na 2x gel en een infuus. Bleek dat ik zoveel vruchtwater had dat ze nog lekker zat in haar zwembadje. Ze had zelfs nog allemaal huidsmeer. Het is blijkbaar allemaal niet zo standaard voor iedereen. Mijn moeder en oma kregen de kinderen ook altijd flink overtijd.
Wat bij mij wel de bevalling op gang hielp was een flink eind wandelen. Dus ga eens een tochtje maken, of een flinke vrijpartij natuurlijk.
Succes
 
Hallo Angelique,
Bij mijn eerste ben ik ook gestript dat was toen met 41 weken. Ik had wel weeen maar dat wilden niet doorzetten.
Het is niet wat je zegt een geweldig gevoel maar het deed geen zeer. Echt veel haalde het niet uit. Totdat ik samen met mijn zus in de voortuin door een bamboe bankje heen zakte toen waren ze niet meer te houden. En misschien werkt het bij jou wel. Succes.
Groetjes Marianne.
 
Hoi Angelique,

Ik ben ook met 38 weken gestript, lag al wel 2 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging, dus ze wilde het eigenlijk wel op gang brengen, ik vond het niet echt vervelend, het voelt hetzelfde aan als toucheren. Maar ja, de een zit er helemaal niet mee en de ander vind het maar niks. Uiteindelijk ben ik ongeveer een week later toch ingeleid omdat de baby er nog steeds niet uit wilde. Ik heb 3 x gel gehad en na de 3e gel begonnen eindelijk de weeen. Van de eerste wee totdat mijn zoontje Lance werd geboren heeft het 3 uur en een kwartier geduurt. Nou achterafgezien vond ik het allemaal erg meevallen, zo dacht ik er niet over op het moment zelf, maar ja dat zullen denk ik de meeste hebben.

Gaat vast helemaal goed komen, gewoon alles over je heen laten komen, heel veel succes en veel liefs van Martine
 
Terug
Bovenaan