strippen

Ben vandaag weer naar het zieknhuis geweest. Mijn bloeddruk blijft hoog, dus willen ze proberen om mij zaterdag te strippen om de bevalling te stimuleren, maar ja dat gaat alleen maar als mijn baarmoedermond verweekt is en daaro krijg ik een inwendig onderzoek. Ik hoop dat het lukt want de kleine mag onder deze omstandigheden echt wel komen. Moet nu 3keer in de week op controle ipv 2keer.
Wie heeft ervaring met strippen???

Grtz Anke2
 
Hoi

Ik ben met 39 weken en 3 dagen ook gestript. Ik toen al 2 cm ontsluiting en erg veel last van voorweeën. Het is geen prettig gevoel omdat ze toch toucheren en dan gaan "strippen" dus tegen je baarmoedermond aanzitten. Je kunt daardoor wat gaan vloeien (wat bij mij niet zo was) Ik had na die tijd erg veel krampen in mijn buik. Maar ben ook die nacht met de weeën begonnen en had de volgende morgen vroeg mijn kindje in mijn armen.
Veel succes!
 
Bij een vriendin van mij zijn ook na het inwendig onderzoek (uur later) de weeen begonnen. Er leek nog niet veel aan de hand te zijn, maar blijkbaar toch een en ander gestimuleerd door het onderzoek. Succes!
 
Hoi,

Vandaag is er gekeken of ik gestript kon worden maar omdat de baarmoedermond nog dicht zat kon het niet gadaan worden.
Op dit moment ben ik bijna 41 weken zwanger en volgende week naar de Vk zal er weer naar gekeken worden..
groetjes linda
 
Hoi,

Ik werd met 41 wkn en 3 dagen gestript.
Het voelde ongemakkelijk, maar niet echt pijnlijk. Helaas had het weinig direct effect.
Pas de volgende dag begonnen hele rustige weeën (die ik niet eens als zodanig herkende, leek gewoon buikpijn) en pas de dag dáárna begon het echte werk. Het ging toen wel heel snel.
Of het nu door het strippen komt... ik weet het niet, maar het is fijn dat er überhaupt iets gedaan wordt, want het wachten ben je onderhand wel beu!

Heel veel succes!!!!

Groetjes, Jaine (nu weer 39 wkn en 2 dgn)
 
Bij mij was ze me aan het strippen zonder het van te voren te zeggen.
Wat doet zo'n inwendig onderzoek toch pijn, dacht ik nog, hoe moet het strippen dan wel niet voelen.
Maar goed, dat bleek het dus toch te zijn.
Was dus even pijnlijk, maar zodra ze ophield was de pijn ook weg. Het gebeurde eind vd ochtend en die dag heb ik wat oud /bruin bloed verloren.
2e helft van de nacht is de bevalling begonnen.

Veel succes ermee.
Mosy (22 wk)
 
Terug
Bovenaan