strippen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben 41 weken zwanger en mag, als ik dat wil gestript worden. Wie heeft daar ervaring mee? Helpt het meestal wel of juist niet? En is het pijnlijk?

Groetjes!

Hoi,
Ik ben nu bijna uitgerekend van mijn derde zwangerschap. Bij nr 1 en 2 hebben ze mij ook diverse malen gestript. Bij mij heeft het nooit de bevalling aan de gang gebracht maar ik heb er wel veel voorweeen van gekregen. Ik ben er van overtuigd dat deze ook zeer belangrijk zijn omdat ze je baarmoedermond enzo al een beetje kunnen verweken en misschien 1 a 2 cm ontsluiting geven. Dat is toch mooi meegenomen als de bevalling echt begint of als je moet worden ingeleid!
Tja, is het pijnlijk, pijn is subjectief. ik vond het zeker niet prettig, heb iedere keer erg hard in mijn man's hand gekrepen. Het is zo voorbij en ik dacht steeds, die baby moet eruit! en tja de bavalling zelf is helaas ook niet pijnloos. Ik zou je zeker laten strippen maar reken niet meteen op een bevalling!
Succes,
Mo

Ik ben zelf nooit gestript, maar mijn zusje wel. Toen is het allemaal snel opgang gekomen, terwijl ze al 1,5 dag aan het rommelen was. Zij vond het niet pijnlijk, hooguit beetje vervelend, maar dat ik wachten op opsluiting ook hihi.
Als je het een beetje zat aan het worden bent, zou ik het wel laten doen, als ik jou was. Maar als je nog effe wilt genieten van je buik, gewoon nog even wachten. het kan altijd nog.
Succes en ik hoop dat je een voorspoedige bevalling zult hebben
xx Annette

hallo,

ik ben bij de 2e ook gestript met 40w en 3 dg, ben s'middags om 3 uur gestript en daarna is het meteen gaan rommelen, ben die avond nog om 23.59 bevallen hahahaha, maar bij het strippen bleek wel dat ik al 2 cm ontsluiting had, maar als je dr aan toe bent zou ik het zeker proberen als ik jou was, het is niet prettg, maar ook niet verschrikkelijk pijnlijk, vond ik,

succes!

groetjes susanne

Hoi,
ook ik wilde deze vraag gaan stellen...vandaag voor de 3e keer de 40 weken gehaald. Bedankt voor jullie antwoorden.
Als er dinsdag nog niks is, wil de vk me wel strippen. Mijn vorige vk's deden dat pas na 41 weken, dus ik heb er helemaal geen ervaring mee (1e na 41w , de 2e na 40w3d geboren).
Ik twijfel wel een beetje, de andere 2 kwamen ook vanzelf?
Reden om het nu wel te laten doen: ik heb al een dochter die op 26 mei jarig is, en anders zitten ze zo dicht op elkaar. De vk zei echter dat er al wel wat ontsluiting moet zijn, wil het zin hebben. Bij de vorige 2 had ik al minstens 5 valse starts gehad (genoeg voorweeen dus), en nu zou het zo uit het niets beginnen????

Groetjes,
mamasarahlotte

Terug
Bovenaan