strippen

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en nu bijna een week over tijd (21 mei was ik uitgerekend) maar ik voel nog helemaal niets. Geen harde buiken, geen krampen niets... Ik vraag me af of je dan toch ineens weeen kan hebben zonder klachten vooraf. Dinsdag moet ik naar de gyn. voor een echo en een hartfilmpje en wellicht gaat yhij dan ook strippen. Heeft iemand hier positieve ervaringen mee, want het lijkt me nogal pijnlijk en ik zie er dan ook als een berg tegenop..

Hoi Patty,

Mijn zoontje is 10 dagen na de datum geboren. Ik zou net op maandag gestript gaan worden maar die zaterdag begon het. Dus met het strippen heb ik geen ervaring. Maar mijn bevalling is begonnen zonder dat ik ook maar enig tekenen had. Opeens toen ik naar bed ging zo rond 12 uur 's nachts voelde ik een steek, en 5 minuten later weer 1...en opeens zat ik er midden in. En daarvoor had ik nooit harde buiken, of oefenweeen oid. Dus wie weet gebeurt dat bij jou ook wel.
Heel veel sterkte en succes!!

Hoi Patty,

Het is al een tijdje terug, onze jongste is al 4. Maar ik ben bij allebeide zwangerschappen gestript. Onze kinderen kwamen allebei op de 15e dag na eerder gestript te zijn. Ik heb er dus goede ervaringen mee. Strippen vond ik niet pijnlijk. Gewoon even een inwendig onderzoekje. Als je geluk hebt is je baarmoedermond al een beetje week en kunnen ze het even een beetje extra gaan prikkelen....

Ik kan je alleen maar het advies geven om er niet tegen op te zien. Het stelt echt niks voor (vond ik dan he?). En trouwens, als je gaat bevallen krijg je ook nog genoeg inwendige onderzoekjes. Beetje vervelend, maar het hoort erbij.....(Of wilde je dat nou net niet lezen? Sorry dan).

Ik wil je veel succes wensen en we lezen vast nog wel van je. En RELAX!!!!
Groetjes Hendrika.....

Hoi,
ik ben bij de tweede met precies 40 weken gestript. Ik vond het overigens wel een naar gevoel, terwijl ik toucheren volkomen pijnloos vind. Maar ik ben 1 dag later bevallen, dus bij mij heeft het wel degelijk effect gehad. Ik hoop bij jou ook, succes...

Als je het te pijnlijk vindt, dan moet je dat gewoon zeggen. Ik vond het dus wel heel pijnlijk en het enige gevolg bij mij was dat ik heel de nacht niet kon slapen van de pijnlijke voorweeën en uiteindelijk is mijn kind een week daarna geboren. Voor mij dus noooooit meer strippen.

Terug
Bovenaan