strippen

Hoi,

Ik fraag me af of er meer meiden gestript zijn en dat de baarmoedermond nog dicht zat.Hoe lang duurde het bij jullie voor de bevalling zich uiteindelijk aankondigde?

Groetjes Linda
bijna 41 weken zwanger

Hoi!

Ik werd met 41 wkn en 3 dgn gestript, uiteindelijk is mijn dochtertje met 41 wkn en 5 dgn geboren.
Of het door het strippen komt.. ik weet het niet, maar het was wel fijn dat er "iets" gedaan werd, want ik was het wachten zo hopeloos beu!

Succes!

Groetjes Jaine (alweer ruim 39 wkn....)

Bedankt voor je reactie.
Alleen vraag ik me af of bij jou de baarmoedermond dicht zat, want bij mij konden ze niet strippen omdat de baarmoedermond nog dichtzat

groetjes Linda

hoi

Ik ben met 39 weken en 3 dagen gestript, en ik had toen al 2 cm ontsluiting. Na het strippen was dat dus al 4 cm. Diezelfde nacht heb ik nog weeën gekregen en ben de volgende ochtend vroeg bevallen van een prachtige zoon.
Helaas heeft strippen niet bij iedereen direct resultaat. En het kan ook alleen maar als de baarmoedermond rijp is. Dus als hij dicht is kunnen ze er niet bij.

Hai,
Ik ben 2x gestript. De eerste keer met 40 weken en 6 dagen, dit hielp helemaal niks. Ik heb geen voorweeën of harde buiken gekregen. De tweede keer was met 41 weken en 3 dagen, ik had toen ongeveer 1 cm ontsluiting (als je het zo noemen wilt). Dit was om 12.00 uur 's middags, ruim 5 uur later om 17.15 uur had ik mijn zoon op mijn buik liggen!

Bedankt voor je reactie!
dinsdag moet ik weer naar de Vk en hoop dat de baarmoedermond verweekt is zodat ze kunne strippen.
Afgelopen donderdag was ik 40 weken en 6 dagen zwanger en toen zat de baarmoedermond nog dicht

Groetjes Linda

Hoi Linda,
Nou inderdaad moet je eigen lichaam er wel klaar voor zijn, dus als je baarmoedermond nog niet verweekt is heeft het helemaal geen zin om te strippen. Ik ben zelf gestript met 41 wkn en 4 dagen. Toen ik bij de gyneacoloog kwam zei de aardige man Goh mevrouw u heeft al 3 cm ontsluiting. Gestript en uiteindelijk 4 dagen later aan de bevalling begonnen. Na 6 uur weeen zei de vroedvrouw Goh mevrouw u heeft al 3 cm ontsluiting. Dus ja?! Ik hoop voor jou dat het werkt! Succes

hoi
ik ben gestript toen ik 1 dag overdatum was en 4 uurtjes later begonnen bij mij de weeen al. dat was op vrijdag de 13e om 20:00 en 's nachts om 02:58 is ons mannetje geboren. dus voor een eerste was dat aardig snel, ik had om 22:15 1 cm ontsluiting en om 02:30 was dat volledig.

Terug
Bovenaan