strippen

Hallo,

Ik wou graag even weten bij wie van jullie het strippen succes heeft gehad??
ben nu pas 1 dag over de uitgetelde datum heen en word vrijdag gestript als ik dan nog niet bevallen ben.

Groetjes Tamara

Hoi,

Bij mij heeft het helaas geen succes gehad. Ik ben 3x gestript. Uiteindelijk 16 dagen overtijd ingeleid.
Het strippen heeft ook pas zin als de baarmoedermond iets verstreken is. het moet al wel een beetje "rijp" zijn zeg maar!
Succes en wie weet heb jij wel succes...

Gr. Dana

hoi,

Vraagje wanneer gaan ze strippen?Ben morgen uitgerekend en heb al dagen flinke voorweeen,ik word goed bang voor de echte weeen nu.Moet volgende week dinsdag naar de v.k als er daarvoor niets gebeurd natuurlijk.Aanstaande vrijdag is het 2 weken geleden dat ik mijn slijmprop verloren ben,maar dat wil dus duidelijk niets zeggen.Ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben maar als je elke dag opkijkt tegen de pijn gaan de dagen wel lang duren hoor.Nou hoop snel dat onze kleine meid benieuwd word naar de wereld buiten die buik.

Groetjes cindy en iedereen veel sterkte bij de bevalling!

hallo,

donderdag 26okt was ik precies 1week overtijd. 's morgens om 9.00uur ben ik gestript en 's avonds om 21.14uur is sven geboren.. het ging allemaal heel vlot en snel, het is volgens mijn vk uitzonderlijk dat je dezelfde dag nog bevalt..

hoop dat het bij jou ook vlot verloopt! veel sterkte

liefs cis

Hoi!

Ik ben bij mijn eerste ook gestript en voelde toen wel dat er iets veranderde, kreeg een soort menstruatie-achtige krampen. Dinsdags gestript en donderdags is Sterre geboren. Na een bevalling van nog geen 3 uur. Wat ook gezegd wordt, je lichaam moet er al wel klaar voor zijn.
@ Cindy: die voorweeen kunnen al heel wat werk doen volgens mij. Ik had na het strippen dus last van krampen, maar geen regelmaat in te ontdekken. Toen begonnen mijn echte weeen op een gegeven moment, echt erg heftig. Maar toen de vk kwam na zo
'n 2 uurtjes weeen, bleek ik  al volledige ontsluiting te hebben. Ik heb dus geen idee of die krampen daarvoor misschien al wat voorwerk hebben gedaan. Maak je niet ongerust, het komt vast allemaal goed! Kijk ernaar uit, dat deed ik ook!

Liefs, Mimi

Hallo,

Ik ben vorige week woensdag ook gestript maar dat heeft niets geholpen.Het was niet  vervelend maar ook niet echt prettig.  Ik was toen 40 weken   en 4 dagen zwanger. Ik heb er de hele dag toen een menstuatieachtige buikpijn aan over gehouden en een hele boel harde buiken na 24 uur was dit gelukkig een stuk minder. Ik ben op maandag bevallen (41 +1) en dit is dus niet door het strippen gekomen! Hopelijk brengt het bij jou wel de bevalling op gang!!

Groetjes Yoeri ´s en Jespers mama

Terug
Bovenaan