Strippen!

Hoi meiden,
Nou kom net bij de gynecoloog vandaan en hij heeft me gestript.
AUUUUUUUU, echt niet leuk nu maar hopen dat het resultaat heeft want ook al is vandaag pas de uitgerekende datum ik ben al die voorweeen meer dan zat.
Alleen is de kleine nog steeds niet goed ingedaald maar dat kan met de weeen opgang gaan komen.
En als hij dit weekend nog niet komt dan moet ik maandag terug en doet hij het nog een keer en maken we ook alvast een afspraak voor een eventuele keizersnee, dus dat hij eraan komt is een feit alleen wanneer dat blijft nog een verrassing.
Eigenlijk zou ik niet moeten gaan zitten wachten maar stiekum doe ik dat wel een beetje.
Zijn er meer die ervaringen hebben met het strippen en had dat dan resultaat nou ben benieuwd jullie horen het nog van me.

Groetjes debora.

Ben benieuwd of je al wat resultaat heb nu je een paar uur verder bent.

Weken lang voorweeen is erg vervelend he. Had er ook last van maar ineens is het alweer een paar dagen rustig. Raar hoor, het menselijklichaam.

Ik wens je veel succes alvast.

Hey Bo,

wat vervelend dat je steeds weeen hebt!
En heeft het strippen ook iets zin gehad? (moet zelf morgen)

Hoop dat je al iets meer "uitzicht"  hebt op de komst van jullie kindje!

suc-6

Sabine (41+2)

Het zijn de laatste loodjes meid! Kop op en veel sterkte. Ik hoop dat de bevalling al vorbij is en ik ben benieuwd wat het resultaat is geworden.

groetjes Joyce

Bij het strippen halen ze de vliezen een beetje los van de baarmoedermond, Dit kan een hormoon opwekken wat alles opgang helpt. Wat betreft de pijn, dat is denk ik voor iedereen weer anders. Ik ben 2 keer gestript en heb er niks van gevoeld ;) en na de 2de keer had ik na een aantal uren al 7 cm ontsluiting.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan