strippen?

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met strippen?
Ben vandaag naar de verloskundige geweest en omdat mijn bloeddruk ineens best hoog was en al over de 40 weken loop heeft ze besloten om toch gelijk te strippen.
Dit was niet het fijnste gevoel, maar ja.
Heeft iemand hiermee ervaring?
Bevorderd dit echt de bevalling?

Groetjes Gizzymo

Hai!

Precies een week geleden gebeurde bij mij bij de vk hetzelfde. Strippen ivm hoge bloeddruk. daarna moest ik naar de gyn om onderzoekjes te doen vanwege die bloeddruk, maar daar kwam niets uit. 's Avonds om  19:30 uur begonnen echter de weeen, en  's nachts  om 01:12 uur was ik ineens moeder van een kerngezonde zoon!!!
Zo hoeft het natuurlijk niet te gaan, maar dit dit is mijn ervaring...

Sterkte!!!
Groetjes, Stasha.  

Hoi Gizzymo,

Ik hoor niet op dit forum thuis, ben pas in maart uitgerekend, maar lees overal wel eens mee hihi.
Ik ben in 2007 gestript met 41 weken en 1 dag en binnen 13 uur is de bevalling op gang gekomen. Het hoeft niet, het kan best zijn dat ze je nog een keer moeten strippen en het dan wel op gang komt.

Succes, ik hoop dat het op gang komt en je heerlijk je baby in je armen kan sluiten!

groetjes Mariska

Hoi,
Ik ben afgelopen dinsdag gestript, helaas er gebeurde helemaal niets. Ja de gebruikelijke harde buiken en wat voorweeen ... maar voor de rest nog geen echte wee te bekennen. Echt pijn deed het strippen niet, maar ik kan niet zeggen dat ik er ontspannen bij lag.

Gezien de situatie zal ik begin volgende week bevallen middels een keizersnee, mijn eerste was ook een keizersnee. Helemaal spannend allemaal.

Heel veel succes en doe lekker rustig aan!

Groetjes,
Gwenne

Hallo ladies,

Dank jullie wel voor de reacties.
Helaas is hier tot nu toe nog niets aan de hand.
Wel ben ik vanaf vrijdagavond veel slijm en flinke slijmproppen (sorry ) aan het verliezen.
Geen bloed erin gewoon echt slijm. wit geelsig.
Morgen naar de verloskundige en dan kijken wat zij zegt.
Durf hun niet te bellen als ze geen spreekuur hebben.
Dadelijk is het niets en dan val ik ze lastig.
Afwachten maar.

groetjes Gizzymo

Terug
Bovenaan