STRIPPEN

A

Anoniem

Guest
Hi,

Vanmorgen om 6 uur wakker en kreeg weer eens kramp/weeen. Ik had het idee dat ik vruchtwater verloor maar na een test vd vk bleek het geen vruchtwater te zijn, wel veel slijmverlies. Vervolgens weer de hele ochtend onregelmatige weeen met soms een echte ertussen door. Nu heeft de vk besloten om vanmiddag mij te strippen als het mogelijk is. Heb nu al zo vaak weeen gehad dat het niet meer leuk is. En anders morgen naar de gyn.

Dus hopelijk ga ik vandaag of morgen echt bevallen!!!

gr
Marielle
40w3d

Hey Marielle,

Spannend of het lukt. Misschien heb je in mijn andere berichtje wel gelezen dat de Vk vanmiddag langskomt om te kijken of ze mij ook een beetje op weg kan helpen. Ik hoop echt zó dat het lukt.

Ik verveel me ook zo... Beetje lezen enzo, maar dat doe je ook niet de hele dag. En ik speel eindeloos Tetris op de computer (moet je nagaan hoe erg de verveling is haha). Ik ben alleen een beetje bang dat als ze inwendig onderzoek doet, dat het blijkt dat ze helemaal nog niks kan doen voor me... Pff wat een zenuwslopende dag zeg.

Ik hoop voor jou dat het strippen lukt!! Heel veel succes en ik laat vanavond even horen of het strippen hier gelukt is!!

Liefs, Mirjam

Spannend! Hopelijk lukt het en zet de bevalling goed door. Succes!!
liefs, daantje

Hoi!!

Wat spannend voor je zeg!!
Nou maar hopen dat het doorzet ik wens je ( jullie ) veel succes en sterkte!!

Liefs Cindy

Hoi Marielle,

even een berichtje vanuit het zomerforum 2006.
ik zie dat je nog niet bevallen bent...pfff.
Maar het zal nu lang meer duren. Hopelijk heeft het strippen effect.

Ik heb 3 weken vakantie gehad dus niet op het forum geweest.

Succes en hopelijk snel jullie tweede wondertje in jullie armen!

Elise en Merel.

Terug
Bovenaan