strippen

Hallo

Ik ben vandaag 39w1d nu heb ik de laatste weken zo last van jeuk ik krap alles kapot. Vandaag uitslag gehad van bloedonderzoek en het ligt gelukkig niet aan mijn lever dat is al een opluchting.
Vanmorgen vk gebeld voor de uitslag en overlegt dat ik echt gek word ervan nu gaan ze kijken of ze me morgen kunnen strippen.
Heeft iemand ervaring met strippen.
Ik weet dat het geen garantie is dat het de bevalling opwekt maar wil het toch proberen want heb overal kortsjes zitten van het krabben.

ik heb liever pijn als jeuk daar ben ik wel achter pffff.

groetjes Angela mama van Dalino

Ha,

Ben zelf bij de jongste 2 maal gestript zonder succes.
Strippen kan alleen als je baarmoeder mond verweekt is.
Bij de een werkt het prima en bij mij dus niet.Maar het is het proberen zeker waard !

groetjes en succes,Madre4

Vervelend dat je zo veel jeuk hebt!
Ik ben bij de vorige zwangerschap gestript, moest wel ruimte zijn voor de VK om het te doen.
Binnen 12 uur begon mijn bevalling, was toen 41 weken en 1 dag en met 41 weken en 2 dagen ben ik bevallen.
Het hoeft niet zo te zijn dat de bevalling ook daadwerkelijk begint, maar goed het is het proberen waard.

groetjes Mariska

En en en???? Ben je gestript en heeft het je bevalling op weg geholpen? Ik ben met mijn eerste ook gestript dat was op een dinsdagmiddag toen ik acht dagen over tijd was en die avond begonnen de weeen en 's nachts is Thom geboren. Ik heb dus wel het idee dat het de boel op gang heeft gebracht, maar het hoeft natuurlijk niet. Hopelijk ben je snel van de jeuk af, dat is erg vervelend, en heb je je kleintje snel in je armen!
Sterkte,
Laura.

Hallo

Nee ben niet gestript er was nog niet genoeg opening.
Nu moet ik vanmiddag naar de gyn. Die kijkt alles ff na en kan misschien wat voor schrijven voor de jeuk dat ik het nog ff kan volhouden. Het is natuurlijk beter als moeder natuur het op gang brengt.
Als het niet kan een zalfje ofzo dan gaan ze kijken of ze het kunnen inleiden want dit word te gek met het krabben.

Liefs Angela

Terug
Bovenaan