strippen.

A

Anoniem

Guest
Heel miss word ik binnenkort gestript omdat ik het helemaal zat ben en op...
Zijn er nadelen van strippen? Wie weet hier wat over te vertellen? Ik mag zelf de beslissing nemen of ik het binnenkort laat doen maar ik wil eerst er graag meer over weten...

Gr. Ing (36+1)

hallo
ben moeder van een zoontje van 3 en zwanger van nr 2 en nu 39 weken.
met mijn eerste zwangerschap is tot 42 weken gelopen en ben met 41 wk en 3 dagen 2x gestript maat dat haalde niks uit. ben ingeleid met 42weken.
en nnu zwanger van nr 2 ,veel voorweeën en met 37 weken en 4 dagen mijn slijmprop verloren en veel voorweeën en erg chargerijnig. de voorweeën bleven en heb aan de verloskundige gevragen of ze me deed strippen maar dat wou ze niet omdag de zwangerschap te vroeg was. op de hoop dat de weeën door zetten
nu word ik donderdag gestript. ik ga er niet van uit dat het helpt.
kan het alleen maar meevallen.

en het helpt alleen als de baarmoedermond verstreken is. anders doet het strippen toch niks af.
zegt nog niks, bij mij oudste had ik al 3 cm onstluiting toen ze me stripte.

ik wil je niet de moet in de schoenen laten zakken maar het helpt niet altijd..
ik zal donderdag mijn best doen om je op de hoogte te houden.
gr anneloes

Hey,

Bij mij heeft het ook niks gedaan in mijn vorige zwangerschap.
Mijn schoonzusje hebben ze donderdag gestript en ze is gisteren bevallen!! Zij zelf zegt het het strippen wel wat gedaan heeft.

Je kunt er veel harde buiken en voorweeen van krijgen en dan geen ontsluiting.
Baat het niet, schaat het niet...... Ik laat het wel doen met 38 weken.
Inderdaad moet je baarmoedermond wel verweken zijn. Volgens mij is dat bij mij wel. Maar ik wacht het wel af volgende week!

Liefs, Ris

Ik ben met nr 1 gestrip met 39 weken en 3 dagen ivm een zware zwangerschap. Ook ik had al 3 cm ontsluiting en veel voorweeen maar en natuurlijke start bleef uit. uiteindleijk ingeleid met precies 40 weken. Dus het hangt echt per vrouw af of het iets doet of niet. soms kan het net dat laatste zetje zijn wat je lichaam nodig had en soms ook niet.

liefs van Mariska 27 weken nr 2

Hoi,

Ik ben bij mijn eerste kindje gestript toen ik 41 weken zwanger was. Ik ben s'middags gestript en de volgende dag om 10 uur s'avonds is mijn zoontje geboren. De verloskundige vertelde mij dat ik na het strippen lekker in bad moest gaan liggen en vooral veel relaxen!

Succes!!

Groetjes
Janine

Terug
Bovenaan