Strippen

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???Ben vandaag 1 dag overtijd, wie had dat verwacht, ik in ieder geval niet, maar helaas nix aan te doen!
Nou moet ik donderdag weer naar de gyn, en hij heeft beloofd om een inwendig onderzoek te gaan doen, en te kijken of hij me kan strippen!
Heeft iemand ervaring met strippen?en ja, hielp het, en was het pijnlijk???
Mijn gyn staat ook nog eens bekend om zijn grote handen,dus vind het wel een beetje eng, al ben ik het zwanger zijn nu ook wel zat!!!!

Liefs Anies(40w1d)

Euh bij iedereen is strippen anders. Bij mij deed het erg veel zeer, bijna had ik de gyn een trap verkocht. Kon me nog net inhouden. Maar ik heb een erg gevoelige baarmoeder. Zelfs met sex is hij erg gevoelig.

Grote handen is misschien juist wel beter die hebben grotere vingers en hoeven daardoor niet zo diep te graven.

Bij mij ging mijn baarmoeder verstrijken dus het hielp wel! Na de 2de keer strippen was mijn baarmoeder helemaal verstreken en kon dus de bevalling door inleiden beginnen. Ik had best wel weeen maar die waren makkelijk weg te puffen.

Niet schikken dat je bloed na het strippen dat hoort erbij. Bij de gyn ligt wel een kraamverbandje. Maar je kan ook ff je eigen meenemen. Ik moest met spoed worden gestrip en werdt opgenomen in ziekenhuis dus had niks kunnen meenemen.

Iig veel succes ik hoop dat jij het niet pijnlijk ervaard. Hoor wel eens van andere dames die niks hebben gevoelt. Ja het is geen prettig handeling.

En ik hoop dat je kleine snel in je handen mag hebben!

Hi, ik ben bij mijn oudste maar liefst 3 keer gestript. De eerste 2 keer konden ze er niet goed bij komen, de derde keer was succesvol. Omdat mijn baarmoedermond nog naar achteren stond, was het best wel pijnlijk, maar ik gaf de voorkeur aan nog een keer strippen boven inleiden.
Ik was 12 dagen overtijd bij de 1e keer strippen en 15 dagen overtijd bij de 3e keer.

strippen betekent de boel los maken met de vingers van de GYN. Zitten graven zeg maar om de boel in gang te laten zetten. (tja klinkt niet echt lekker, ik hoop dat iemand een betere bewoording ken)

gelukkig snap je het. Ik kreeg zelf een golf van misselijkheid toen ik het net opschreef. Van daar dat ik tussen haakjes dat schreef dat het niet erg lekker is neergezet.

Bij mij hielp het strippen heel goed. Kreeg tijdens het strippen wel een keer een giga steek onder in mijn rug maar toen waren de poppen wel aan het dansen, hahahah.
Binnen 8 uur was menneer op deze wereld.

Ben nu 2 dagen overtijd en ik hoop dat de vk morgen gaat strippen want ik kan echt niet meer. Lijkt wel of ik een blok beton in mijn buik heb hangen. Heb zondag al een voorproefje gehad van maar lieftst 12 uur en toen hield alles in eens op.
Kan je vertellen dat je daar niet vrolijk van wordt.

Maar ik ben dus gewoon gestipt door de vk.

Sterkte en die pijn valt reuze mee als je het vergelijkt met een bevalling hoor! Gewoon ff je kiezen op elkaar zetten.

Terug
Bovenaan