Strippen ????

Goede middag ..

Ben inmiddels 40,2 weken zwanger.. Een vriendin wees mij erop dat je je kon laten strippen.. Dit zou de bevalling ingang zetten .. Heeft iemand van jullie hier evaring mee en is dit een aanrader..

Van de ene kant denk ik ja doen en van de andere kant denk ik ja laten we maar eerst kijken of het ook uitzig zelf kan gebeuren .. wat vinden jullie

alvast bedank

Strippen kan als je al beginnende ontsluiting hebt. Ik heb hier ervaring mee bij mijn eerste zwangerschap. Ik was toen 40.6. Dezelfde nacht zijn de weeën begonnen. Ik was er erg blij mee dat het kon. Succes!

Ik ben ook 2x gestript bij mn vorige 2 zwangerschappen.
Bij mn 1e zwangerschap was ik 41+5 en bij de 2e was ik precies 1 week over tijd. En beide keren heeft het bij mij goed geholpen.
Maar ik had ook al wel wat ontsluiting van alle voorweeen, en dat scheelde echt.
Je baarmoedermond moet ook echt goed naar voren liggen (rijp zijn) anders kunnen ze er met de vingers niet bij.
Ik ga ervan uit dat ik deze keer ook weer gestript moet worden (eigenwijze kinders haha). Maar ik moet nog 5,5 week.

Succes!!!

Strippen kan alleen als je baarmoedermond verstreken is. Dit kan je vergelijken met de tuutje van een ballon. Als die helemaal weg is, is je baarmoedermond verstreken.
Mij hebben ze gestript, maar behalve wat krampen deed het niet veel. Dag erna hebben ze mijn vliezen gebroken en toen was ik diezelfde avond/nacht nog bevallen.
Overleg met je VK, want niet alle VK strippen bij een eerste.
Overigens vond ik het geen prettig gevoel....

Liefs

Bij mijn vorige ben ik twee keer gestript. De eerste keer heeft het niet geholpen en de tweede keer, twee dagen later, heeft wel geholpen en begonnen 's avonds de weeën. Mijn vk stript pas bij een eerste zwangerschap vanaf 41 weken.
Bij een tweede iets eerder. Morgen ben ik 40,4 weken en ik wordt gestript en ik hoop zooooooooo dat het lukt!!

Groetjes Karin

succes karin .. zal het kaarsje laten branden.. ik twijfel over wat ik precies wil nu kijken hoe we vanacht overleven.. zijn nu echt klaar voor het ouderschap

Bedankt allemaal voor jullie ervaringen

Terug
Bovenaan