Strippen?

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wannee jullie vk beginnen met strippen.
Ik ben namelijk 39,4 weken en kan bijna geen stap meer verzetten van de bekkenpijn.
Morgen moet ik weer naar de vk en ik wil toch vragen of ze de natuur niet een handje wil helpen.
Wie heeft hier ervaring mee?

 
hej,

Strippen kan alleen al je baarmoedermond voldoende verweekt en rijp is...ook moet de vk het willen...de ene doet t wel de andere niet! Vorige week was toen 39 weken hebben ze bij mij ook gekeken...(ik slaap erg slecht) maar ze konden nog niets...vanmorge weer gekeken was wel verweekt maar eigenlijk nog niet ver genoeg om te strippen...strippen heeft ook een veel grotere kans van slagen vanaf 41 weken..dus vragen kan altijd;) en wie weet werkt t bij jou!

Ik word volgende week gestript...met 41 weken! Hopelijk begint t vooraf toch spontaan!
 
hey hoi,
Bij mij gaan ze dinsdag kijken of ze wat voor me kunnen doen gelukkig! Ben vandaag precies 40 weken en heb sinds het indalen veel last van linkerbeen door ischias en hierdoor is het liggen/slapen een ramp geworden. Ik hoop dat ze wat kunnen of nog beter dat de kleine zich uit zichzelf gaat melden! :)
 
Terug
Bovenaan