Strippen??

Hoi

Even updaten, ben vandaag 40 weken +3 zwanger, vAndaag naar vk geweest, nog geen voortekenen van bevalling kindje bleek vorige keer ingedaald te zijn en dit keer dan toch weer niet volgens een andere vk, dus niet ingedaald. Als het vanzelf niet op gang komt komen ze zaterdag strippen :s klinkt eng, vk zij dat het niet echt aangenaam is. Als het dan nog niet lukt maandag terug afspraak en dan naar het ziekenhuis voor inleiding waarschijnlijk, nou heb geen ervaring daar mijn eerste zwangerschap is, nu had ik graag jullie ervaringen gehoord met het strippen en inleiden ?

Liefs xxx

ha,

mijn bevalling zette niet door, bleef lang rond de 3cm hangen. VK heeft tijdens bevalling enkele keren gestript. /ik had al weeen dus wat geen super rot gevoel. Ze schudden/bewegen voor je gevoel je baarmoeder mond wat losser. Denk dat het zonder weeen wel anders ervaren wordt

succes

ik ben bij mn 2e zwangerschap gestript. idd niet echt een pretje maar ook nou niet echt heel erg pijnlijk hoor. ze gaat met haar vingers in je vagina en gaat dan even wat vroeten. daarna kunnen er al snel harde buiken (voorweeen) komen en met een beetje geluk komen er gelijk echte weeen en zet alles door.

ik ben eerst met 38 weken gestript, toen met 39 weken en met 40 weken weer en toen sloeg het eindelijk pas aan. anderhalve dag later kon ik mn kleine meid in mn armen houden (ja, anderhalve dag in heftige weeen gelopen dus)

maak jezelf niet gek met dat strippen. nogmaals, het is geen pretje maar denk maar zo dat het maar even is dat ze in je zit te vroeten en dat het hopelijk voor een goed doel is! (dat het gelijk aanslaat)

succes!!!

liefs, do

Ik werdt met 40,3 weken gestript en vondt het echt allemaal mee vallen, heb het echt niet als vervelend ervaren!
Helaas is er niks gebeurt en moest met 41,1 weken terug naar het ziekenhuis daar ben ik flink gestript en ja hoor een uur later begonnen de weeen.
Ben nu weer zwanger en als ik weer uitloop laat ik me gewoon weer strippen hoor, dus maak je vooral geen zorgen,

Succes

Hallo, de laatste berichten in dit topic zijn van 2012, zijn er nog meer meiden die ervaring hebben met strippen? Ik ben vandaag precies 41 weken, heb al een week of 4 last van menstruatiekrampen en harde buiken maar het wil nog niet doorzetten. Mocht er morgen nog niks veranderd zijn komt de vk me strippen. Ben benieuwd hoe anderen dit ervaren hebben (pijnlijk? Is het gelukt?)

Hey nonna1988 strippen valt wel mee hoor. Wat e hier ook zeggen ze wroeten even de baarmoedermond los. je voelt misschien een beetje druk van binnen, maar het is niet pijnlijk. Het kindje zit nog veel te lekker bij je :) heeft het goed daar...Succes morgen!

Terug
Bovenaan