strippen?

hallo dames was vandaag bij de verloskundige alles is gelukkig prima met ons kindje ligt mooi ingedaald ook in mijn bekken ben nu 37,5 week zwanger dus de baby mag komen. verloskundige had het erover als ze met 40 weken nog niet geboren is om te strippen iemand ervaring hiermee?
ik zie dat de meeste dames hier al 40 weken zijn heeft jullie verloskundige het niet met jullie erover gehad?
groetjes ..
 
Hoi, ik heb geen verloskundige omdat ik op medische indicatie in het ziekenhuis loop. Mijn gyn doet niet aan strippen en de verloskundige in het ziekenhuis ook niet, hij zegt dat het vaak geen zin heeft, pijnlijk en bloederig is :) (klinkt wel heel raar als ik het zo opschrijf).
Maar ik lees op verschillende forums dat het soms toch wel effect heeft.

Succes! xx Kirsten
 
Ik loop bij een vk praktijk en heb eigenlijk geen klachten. Ben morgen 40 weken maar de woorden strippen/inleiden zijn nog niet gevallen. Hoewel ik het onderhand wel een beetje zat begin te worden hoef ik ook niet zonodig gestript te worden,baby komt wel wanneer hij er aan toe is,toch?

Ps: heel goed mogelijk dat ik,als ik over 2 weken nog steeds zwanger zit te zijn,ga terugkomen op die laatste zin,haha...
 
@ mamaC, soms wordt ik ook moe van mijn geklaag hoor ;-) maar het is gewoon fysiek erg zwaar voor me deze zwangerschap. Ik denk ook de hele tijd kom nou uit jezelf kindje, dat inleiden, strippen enzo is allemaal zo vervelend en lastig maar ja als je net als ik nu al kapot bent van het niet kunnen slapen, de pijn vanwege BI etc hoe in hemelsnaam hou ik dan energie over voor de bevalling?

Nou las ik gisteren weer iets over de grootte van de placenta, dat dat ook invloed kan hebben op de duur van de zwangerschap. Hoe groter de placenta (en natuurlijk heb ik een hele grote placenta) hoe meer progesteron er aangemaakt wordt, dat de zwangerschap in stand houdt. Tja, we wachten maar gewoon af..:)
 
Hay hay,

Ik ben komende vrijdag uitgerekend. Ben vanmorgen op controle geweest en we wachten het gewoon af. Volgende week maar verder zien. Ik moet donderdag weer terugkomen vanwege antibiotica en de extra controle. Ikzelf gok op volgende week!

Liefs
 
Ik ben vandaag 40 weken en ik heb mijn record gebroken. Donderdag heb ik weer een afspraak en dan ga ik wel vragen of ze misschien kunnen strippen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Verder heb ik al 2 jongens rondlopen en ik ben op dit moment gewoon helemaal niet mobiel meer. Ik kan zelfs de oudste niet meer zelf naar school brengen.....
 
Ik ben vandaag 40 WK en wordt donderdag eventueel gestript. Bij mijn VK praktijk strippen ze alleen als er al beweging is. Dus als alles nog potdicht zit, doen ze niks. Tenzij je 42 WK bent natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan