Strippen

Hoi meiden.

Pfff strippen, was geen pretje hoor. Ben ook wel altijd erg gevoelig van binnen, misschien dat dit uit maakt.
Had wel iets ontsluiting, maar verder was alles nog erg stug.
Kindje is bezig met indalen, maar zit nog niet vast. Dus dat is wel jammer.
Na het strippen last van menstruatiepijn (is ook lang geleden hihi) en pijn in mijn rug.
Hele onderkant voelt niet fijn aan, eigelijk doet alles mij pijn nu.
Lekker op tijd naar bed, man lief heeft even lekker mijn voetjes laten masseren en daarna getracht wat te gaan slapen.
Wilde in eerste instantie niet, dus mij maar even in de kussens gelegt, waarna de pijn weg zakte en ik kon gaan slapen.
Maja ben toch wel onrustig en ook in de nachten veel pijn bij in mijn buik bij het draaien en in mijn benen. Dus dat zit even niet mee, voor een goede nachtrust.

Vanmiddag weer naar de VK en dan weer strippen en wordt ik meteen ook doorverwezen naar de gyneacoloog. Ze wil dat ik daar al voor het weekend gezien ben en ik hoop dat ik kan doordrukken dat ik het weekend wil blijven en dat ik de gel ga krijgen. Maar ga er niet vanuit.

Er zit nu toch wel een heel klein beetje spoed bij. Wat ik al zei krijg een groot kind. En niet een groot kind zoals mensen dat altijd zeggen, dat zie je wel vaker.
Gyn en VK maken zich zichtbaar zorgen of het allemaal wel gaat lukken.
Maar wil niet zomaar voor een keizersnede gaan kiezen en gelukkig willen de VK dit ook niet. Wie weet gaat het allemaal wel goed en anders ben ik er op voorbereid dat ik alsnog voor een keizersnede moet.

Heel verhaal weer, maja moet wat om 5.00 uur in de nacht.

x yvonne

maak je niet te druk hoor! ze weten het echt nooit zeker. een nichtje van mij is ook pas bevallen en ze moest echt 2 weken eerder. groot kind en veel vruchtwater, dit hield het vruchtwater niet lang vol. nou kind gehaald was het een kind van 7 pond. en zo hoor je meer verhalen. ook 1 had bijv een kindje bij zich van keurig 6 pond. ga ze bevallen is het kind 8,5. weet je ik vind het zelf ook een prettig idee dat ze zeggen dat ze 7,5 pond verwachten maar moet het eerst nog maar is zien. hoewel ze mijn zoon de laatste keer gelijk groot schatten. en dat klopte natuurlijk ook maar ja weet niet je weet toch pas als het geboren is hoor. je kan het!

Hoi het gaat niet om het gewicht. Dat zal bij 40 weken uitkomen op 9 a 10 pond. Maar het hoofd en buik omvang is groter dan gemiddeld en daar maken zij zich druk om. Ik wacht het af, maar als echovrouw, vk en gyn zich zorgen maken, ga ik niet teveel uit na al die verhalen. Dan heb ik het idee dat ik mijn kop in het zand steek. Het kan allemaal meevallen, en dat hopen we ook allemaal. Het is hier gewoon niet allemaal standaard, zijn we wel gewend hihi

Het maakt het allemaal wel erg spannend hoor! Ik hoop ook voor je dat het meevalt en dat het strippen iig gaat werken vandaag of morgen!!

Mijn zusje had geen groot kind, maar zelf een te smal bekken. Hier zijn ze tijdens het persen achtergekomen. De kleine zat toen al vast en een keizersnee kon dus niet meer. De kleine is toen met de pomp en een zeer grote knip en veel geduw en getrek gehaald. Zonder verdoving!!!!

Als ik het goed begrijp zou dit dus bij jou ook kunnen gebeuren. Ik zou er over gaan denken dat je zeker weten een ruggeprik krijgt!! Mocht het wel moeilijk worden voel je de pijn iig niet of minder!

Veel succes meis, ik hoop dat je dit weekend je beeb vast kan houden en dat alles goed gaat!!!
Liefs ciomama

nu komt het wel heeel dichtbij he

heel veel sterkte en succes

enne je mag gerust voor jezelf kiezen hoor! ruggeprik of keizersnede heb jij alle recht op!!!

dus volg je gevoel en houd je vooral niet groter dan je bent

dat doet je kleine al hihihi, benieuwd wanneer je hem in je armen mag houden

sterkte

Hoi, ik wil beide dus niet. Wil het eerst zelf proberen en dan zien we weer. Indien het niet gaat, dan kan ik altijd nog aangegeven wat ik wil en dan wil ik geen ruggenprik, maar een ander medicijn. Mijn man weet precies wat ik wil en kan dit ook wel aangeven.
Nadeel maar ook een voordeel dat je verpleegkundige bent.

x

@yvonne:zal net als jou doen hoor!eerst eens kijken of je het zelf kan!ik ben zelf ook absoluut niet voor een keizersnede of ruggenprik.of moet echt niet anders gaan...maar dat kan je dan nog aangeven
mijn beide kids hadden ook een flink hoofd en mollig lijfje en ook dit kindje heeft zo een bauw(op groeiecho gezien)bij mn 1ste ben ik maar een klein beetje ingescheurd en bij de 2de helemaal niks terwijl die toch 8,5 pond was en een flink bolletje had/heeft,laat je vooral niet gek maken hoor!het gaat toch zoals het gaat,mn moeder zou dit zeggen:er is er nog nooit 1 blijven zitten,en je ben onder goede handen
succes en houd ons op de hoogte

liefs jootje

Terug
Bovenaan