Strippen

Hoi,

Nee je kan niet altijd gestript worden je moet daarvoor wel al een beetje ontsluiting hebben.
Ze doen dan een inwendig onderzoek waarbij ze met 2 vingers proberen de vliezen een beetje los te maken, dan schijn je een hormoon aan te maken die de bevalling in gang zou kunnen zetten!
Ik ben gister gestript en vond het niet pijnlijk eerder een beetje vreemd en onplezierig. Maar zou het zo weer doen!
Heeft wel gerommeld en vanmorgen mijn slijmprop verloren maar helaas nog geen kindje in mijn armen!

Groetjes

Geen betere beschrijving dan hierboven,bij ons strippen ze vanaf 40 weken en bij mn 2de kindje ook met 40 weken gestript,deed ook geen pijn bij mij,maar idd je moet 1 cm ontsluiting hebben hiervoor en de boel moet verweekt zijn,anders is heet wel pijnlijk en kunnen ze er vaak niet eens bij.vandaar dat ze vaak pas vanaf 40 weken proberen.bij mij heeft niet geholpen want strippen moet binnen 48 uur aanslaan en mijn zoontje kwam pas 4 dagen erna....wel veel buikpijn en harde buiken gehad daarna dat dan weer wel,weet niet of ik weer er voor ga,misschien we zien wel.hoop dat niet nodig is

liefs jootje

ik heb 1 x gehad bij mijn dochter, ze stripten me toen met 41,5 en reageerde toen als n jekko. stripten om 16.00 uur en ze was er 21.30 uur.
heb het bij mijn zoon gehad met 41 wk waar khelemaal niet op reageerde. tis heel wisselend volgens mij.het was ook volgens mij vanaf 40 weken maar ze had bij mij maandag al gekeken hoe of wat toen was ker natuurlijk 38. vond ik wel vroeg maar ok. en toen was het wel aan het verweken en willen ze dit maandag herhalen. en dan misschien strippen als kmeer cm heb.
nou vind het superspannend! dus meid wie weet kijk ze lief aan.. ;-)
zou wel lekker zijn als wij ook is mochten he.. voel me zo alleen als kzie dat er weer 2 bevallen zijn. vraag me af wie er nou nog moet

Terug
Bovenaan