Strippen???

Net bij de vk geweest en die heeft voorgesteld om nog een weekje te wachten en dinsdag te strippen en als dat niet helpt donderdag weer en dan vrijdag opgenomen worden in het ziekenhuis.
Ik hoop zo dat moeder natuur deze week zelf nog even aan het werk gaat maar ja we wachten weer af.....

Er zit niks anders op dan wachten... Maar hopelijk zet het een dezer dagen door! Maar zeker bij de eerste duurt alles na 40 weken zoooo lang! ( bij de vorige liep ik door tot ruim 42 weken, dus weet hoe je je voelt)
Ik was gister uitgerekend, maar het voelt nu minder als wachten, omdat ik me al had ingesteld op het over de datum gaan ;-)
Ik pak alle rustige dagen nog lekker even mee en vind het ook wel fijn om nog wat extra aandacht aan de oudste te geven nu, want ik merk de laatste week en veel meer onrust bij hem (hij is 3 en een half, snapt het allemaal best goed, maar de spanning die we allemaal nu wel voelen komt er bij hem nu ook flink uit)
Succes met wachten!

tja idd afwachten maar :)
hopelijk zal het strippen aanslaan ( als je daarvoor nog niet natuurlijk je weeen krijgt)

hoe dan ook, je hebt je kindje snel in je armen :D

succes met de bevalling als deze zich aankondigt!

liefs, do

Is niet echt lekker hoor, je krijgt er een soort menstruatiepijn van, en je bloed een beetje. Maar bij mijn vorige bevalling kwamen daardoor de weeën 's nachts (7 uur later) wel op gang en is diezelfde nacht mn dochtertje geboren.

Morgen zal ze me ook strippen, ik hoop dat het weer zo goed werkt en de kleine er zowieso vrijjdag is.

ik breek even in van het november forum, toen ik zwanger was van mn dochter 4 1/2 geleden liep ik ook 9 dagen overtijd.
maar alles was in orde dus niets strippen, gewoon wachten..
ik kreeg toen als tip om chili te eten en ( hoewel je daar miss niet op zit te wachten) sex te hebben, dat werkt beetje zelfde als strippen zeiden ze tegen mij..
ik dacht toen dat zal allemaal wel maar heb en chili gegeten en zelfde avond sex gehad, en mn weeen begonnen die nacht.
dus of dat het geholpen heeft of het moest toch al gebeuren weet ik niet, maar was wel toevallig.
had overdag nergens last van.

succes met de bevalling!

Terug
Bovenaan