strippen

Ik ben vandaag op controle geweest ben 37+6 weken, volgende week 38+6 nog een gewone controle daarna 39+6 :) wil ze gaan strippen. Dit omdat de eerste 4240 was bij 41 weken. Ze wil dit bij de tweede eigenlijk voorkomen. Heeft iemand ervaring met strippen. Ze wilde het volgende week al doen maar zei dat het die week erna ws meer effect zou hebben.

Ik weet niet meer of ik bij mijn tweede echt gestript ben. Ik dacht van wel. Stom he.
Maar volgens mij hebben ze toen gewoon wat lopen woelen en rommelen. Had ook een klein beetje bloedverlies. Maar uiteindelijk kwam t nog niet meteen op gang. Hij was overigens maar drie dagen later dus of ze me echt gestript hebben.....ik weet t niet meer.

Hoop voor je dat ze t doen en dan t effect heeft.
Beter wat eerder op gang met een klein zetje dan weer zo'n joekel toch?

Bij inleiden gaan ze je vlies iets van je baarmoeder losmaken in de hoop dat de weeen op gang komen. Ik ben bij de eerste twee keer gestript. Ik vond dat een naar gevoel. Eerste keer gevoel alsof ik moest menstrueren en bij de tweede keer kwamen de weeen opgang.

Succes!

R.m wanneer ben jij uitgerekend en hoe groot is je kindje nu?

Ik vind het zelf allemaal niet zo'n punt, de eerste is er ook goed uitgekomen zonder bijzonderheden en zonder goede persweeen. Vorige week had het kindje al een groot hoofd, nu is het zwaar... Krijg er bijna een complex van. Ze vroeg ook al waar ik ging bevallen... Was vandaag niet zo goed instaat om verder te vragen, maar zit je thuis en dan denk je oh ja... Volgende week maar eens goed vragen of ze problemen voorzien :)

Ik ben 1 november uitgerekend. En hoe groot weet ik niet precies maar ze schatten dr op zo rond de 3200gram. En dat was 3 of 4 weken geleden bij de groei echo.

Oke,dan duurt t ook niet lang meer idd. Hoop voor je dat hij/zij er al eerder uitkomt. Als k mezelf soms zie..kan weinig meer. Slaap slecht..Maar heb ook goede dagen hoor. Ach nog ff volhouden denk k dan maar :)

Terug
Bovenaan