Stronteigenwijs als ik ben...

Hey meiden,

Mijn voornemen om hier even niet meer te zijn, gaat niet echt lukken.... Misschien dat een vakantie ook niet zo'n goed moment is om een voornemen als dit aan te gaan. Tijd zat en het is zo makkelijk om toch even stiekem te kijken hoe het allemaal gaat met iedereen!

Bovendien voel ik me al een heel stuk beter. Voor het eerst in lange tijd gewoon weer uitgerust. Voel me eigenlijk weer echt goed en lekker in mijn vel vandaag.

Maar dan nu. Eigenwijs als ik ben heb iknatuurlijk weer op internet zitten zoeken wanneer de pregnyl 1500 uit je lijf is verdwenen. Soms lees ik na 3 dagen al, soms na 5 dagen, maar eigenlijk altijd na 7 dagen. Ik zit nu op dag 6 na de laatste pregnylspuit.
Liep ik vanmorgen in de kruidvat, kon ik het natuurlijk niet weerstaan om toch even een doosje 2 voor 5 mee te nemen.
Meteen getest, geen ochtendurine en anderhalf uur daarvoor een grote bak koffie naar binnen gewerkt. (was wel erg lekker met wat kaneelsiroop er doorheen, maar ik dwaal af...) Zit ik nu dus zomaar met een positieve test op schoot!! De streep is licht, maar wel duidelijk te zien. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het nog van de pregnyl is, maar dat wordt erg moeilijk nu... Ik mag zaterdag pas officieel testen...

Morgenochtend doe ik nog een test, met ochtendurine. Dan moet de streep van de test af spatten als ik zwanger ben, volgens mij. En dan zaterdag ook nog de 'officiele' test.

De zenuwen gieren door mijn keel... Waarom kan ik me nou nooit beheersen??

Wordt wel een beetje moe van mezelf :)

Liefs Daisy

Oh lieve Daycey,

Wat spannend! Jeetje, Jasmijn en ik gaan HEEEEEL hard voor je duimen!
Ik hoop het zó voor je! Nog heel even wachten en dan hopelijk echt een officieel positieve test!

Veel liefs, Marieke en Jasmijn!

Lieve Daisy,

Jeetje wat spannend zeg ik ga ook heel hard voor je duimen.Hopelijk is de test positief.

Heel veel succes veel liefs Diana

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim enne....Ik gooi er ook nog wat geluksterretjes tegen aan!!

Nou, als dat niet meer helpt, dan weet ik het ook niet!!

Liefs Lynn.

Ooh Daisy, wat spannend voor je/jullie!!
Hopelijk wordt je niet teleurgesteld komende dagen!
Hier wat geluksterretjes voor iedereen die het nodig heeft;
******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** X

Hoi Daisy,

Ik lees eigenlijk altijd mee, maar reageer bijna nooit! Nu zag ik dit bericht en ik dacht: Ik moet reageren. Ik ken inmiddels ook je hele verhaal. Ik hooooop zo erg voor je dat het raak is!!!!! Eigenlijk zou je het bijna wel denken, maar durf je niet te hopen na zoveel jaar. Ik gun het je echt. Ik weet hoe je je voelt hoor. Ik ben zelf ook al 4 jaar bezig! Zwaar vermoeiend. Onbegrepen onvruchtbaarheid is het. En af en toe zo oneerlijk. Ik lees altijd met bewondering je verhalen en af en toe vergeet ik dat ik er ook middenin zit.

Meid, Ik ga zo keihard voor je duimen!!! Probeer te slapen vannacht ook al zal dat heel moeilijk worden en niks meer drinken vanaf nu haha.

SUCCES!!! Duimen voor een knaltest morgen en alle dagen daarna!!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan