strontverkouden.. :(

hoi dames.
Ik heb al de hele zwangerschap last van een verstopte neus, vooral 's morgens,maar nu echt dag en nacht krijg ook maar weinig lucht echt vervelend, morgen maar es kijken bij de apotheek wat k mag gebruiken en hopelijk word het dan snel beter.. Dit is echt niet leuk meer,niesbuien en duizenden zakdoekjes..
Iedereen nog een fijne 2e paasdag!

je mag zowiezo gewone zoutoplossing neusspray, dat verlicht in ieder geval even. En stomen mag gewoon, dus dat zou ik zeker ook een paar keer doen.
Veel succes ermee in ieder geval

He gadverdamme! Dat is echt irritant! Ik gebruik ook vaak de zoutoplossing neusspray en ik kreeg de tip van mijn oma (echt ranzig maar het hielp wel) om een zoutwatertje te maken en dit op te snuiven met je neus zodra je even wat lucht hebt.. Hierdoor blijft je neus veel langer 'leeg' succes!

bedankt voor de tips. Dat zoutwater opsnuiven heb k idd ergens gelezen,maar dat durf k niet aan aangezien mijn neus kapot is en denk dat dat flink prikt.. K ben nu maar begonnen met zoutoplossing neusspray en stomen.. Hopelijk gaat het snel beter..

Liefs

Gewone otrivin neusspray mag ook. Maximaal 5 dagen gebruiken. Dat wordt ook aanbevolen aan niet-zwangeren trouwens.
Werkt beter dan zoutoplossing is mijn ervaring.

Maar als je zoveel niest lijkt het meer op een allergie, heb je geen hooikoorts??

Ik wel namelijk en dat speelt bij mij weer op, heb ook zelf zoutoplossing gemaakt en gebruik per dag half tabletje Tavegyl..wilde liever niets gebruiken, maar ja das geen oplossing..

Gewone Otrivin mag je paar keer gebruiken, die voor allergie mag je niet gebruiken.

Ja meid ik heb altijd al enorm gezwollen neusslijmvliezen en die zijn nu nog geirriteerder door de zwangerschap...

sterkte en anders even langs je huisarts..

thanx! Ben bij de vk geweest en daarna naar de apotheek, en gewoon neusspray gekregen idd en nu kan k weer ff ademen haha alleen nu loopt het eruit haha..benn allang blij dat k weer ff lucht krijg!
@yosha, mijn verkoudheid begint bijna altijd met een paar dagen veel niesen raar genoeg,maar k zal het in de gaten houden!bedankt..

Liefs

Ik had vorige week ook deze neusverkoudheid. Verschrikkelijk. Want je mag ook geen pijnstillers enzo. Maar wat echt mega goed helpt is neusspray van A Vogel. Speciaal voor neusverkoudheid met menthol erin. Echt veel beter dan Otrivin. Had aan 1 spuitje genoeg voor de rest van de dag onderhand. Beterschap.

Terug
Bovenaan