Student & zwanger willen worden..

Hallo!

Ik was even benieuwd of er hier toevallig meer vrouwen zijn die nog studeren & er toch ook voor gaan om zwanger te worden?

Groetjes!
 
Ik deed aan een verkort traject via het werk. En ben toen in verwachting geraakt. Ik had het geluk met een makkelijke zwangerschap en heb tot 40 weken nog de lessen gevolgd. Daarna wat examens moeten inhalen en de eindpresentatie. Vond het wel pittig met een baby. En zal het niet snel weer doen. In mijn verlof nog druk met opleiding. Einde verlof diploma binnen. Ik heb een vrij makkelijke zoon dat scheelde wel, maar vind het wel zonde van de verlof. Gevoel gehad achteraf minder genoten te hebben. 
 
18 jaar geleden tijdens mijn WO studie bevallen van mijn eerste kind en zwanger van de tweede afgestudeerd. Is me uitstekend bevallen.
 
 
 
Ik ben 19 weken zwanger en mijn studie duurt nog ruim 2.5 jaar. Ik heb tot nu toe een makkelijke zwangerschap dus gaat me prima af. Tja tis wel zo dat je studie doorgaat als je verlof hebt. Of je zet hem op pauze voor een half jaar. Mijn planning is doorgaan. Heb maar 1x per week een schooldag.
 
Zoals het nu lijkt wil ik ook gewoon mijn studie voortzetten! Mocht ik wel zwanger raken hoef ik nog maar een jaartje ongeveer, dus dat lijkt me prima te doen. 
Soms ben ik wel bang voor de reacties van omgeving, hoe zijn jullie daar mee omgegaan? 
 
Hier ook iemand die op school zit en probeert zwanger te worden. Ik ben in mei klaar dus dat duurt nog wel even! Heb wel me twijfels of het samen kan maar ik maak me de niet zo druk om.
liefs
 
Ik zit nog op school en ben ook bezig. Maar ik ben bijna klaar met school. Ik ben ook bang voor reacties van omgeving, maar denk maar zo het is onze keuze daar heeft ander niks over te zeggen 
 
Ik ben een maand voor ik afstudeerde bevallen van een zoon. Hij is nu 5. Het was pittig maar had een makkelijke zwangerschap.
We willen nu voor een 2e gaan en wou eigelijk gaan werken en leren. Maar dit stel ik uit. Blijf eerst nog ff werken. Kheb der geen spijt van tijdens mn studie maar t was wel pittig
 
Terug
Bovenaan