Studie en baby

<p>Momenteel in het laatste jaar van de hbo-v. Ik studeer, als het lukt, juli 2020 af.</p><p>Ik zie er als een berg tegen op! Het laatste jaar bestaat uit scriptie... Nu heb ik een zoon van 3,5 maand en ik ben zo bang dat het me allemaal niet gaat lukken (26u werken, studeren en een zoontje).</p><p>Zijn er mensen die dit ook hadden? Hoe ging dit? </p>

Hi!
ik heb niet in jouw situatie gezeten, wel bijna maar ik kreeg twee miskramen. Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd en ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel vrije tijd gehad. Ik werkte 24u pw en daarnaast mijn scriptie geschreven. Ik had wel het geluk dat ik samen met mijn afstudeerpartner op 1 lijn zat en eigenlijk alles voorspoedig verliep. 
Ik denk dus zeker dat jouw dit gaat lukken ookal zal het soms wel even aanpoten zijn en vermoeiend maar ik heb altijd in m’n hoofd gehouden ‘het is maar een scriptie en ik doe het voor de eerste keer dus zo ingewikkeld zal het niet zijn’ 
succes! ?

Oh herkenbaar! Ik zit ook in mijn examenjaar en heb een zoontje van 7 maanden. Ik heb afgesproken dat hij hem vaker naar mijn moeder breng zodat ik er de kantjes njet afloop.
Maar vind het indd ook heel spannend! 

Terug
Bovenaan