studie of cursus

A

Anoniem

Guest

hoi dames.........

mijn verlof is vandaag ingegaan en kan nu beginnen met t leren van sociale hygiene en cursus basisvakbekwaamheid horeca... wie van jullie leert ook of gaat strax direct na t zwangerschapsverlof een cursus doen... ik had nu de cursussen ook kunnen volgen die circa 3 maand duurde ma dan had ik in september mn eerste examen..en dat leek me niet handig....

nu hoor ik van iedereen dat de boeken ( nieuwe) die ik heb veel moeilijker en dikker zijn als voorheen ...en toen ik nog op school zat hoefde ik ma weinig te leren ik maakte een samenvatting en vragen en las de hoofdstukken in t boek een x door   en dat was het dan ZAT t in mn hoofd :p
nu ik 5 jr van school af ben en zwanger kost t me veel meer moeite...wie heeft dit ook??????

ben benieuwd na jullie reacties...

liefs miranda
34 wk, 1 dag

Succes, ik heb zo'n hekel aan leren en huiswerk maken, ben een beetje lui.
Soms zit ik er wel eens aan te denken, maar het busrijden vind ik eigenlijk heel leuk.
En als ik een cursus of wat dan ook zou doen, is het natuurlijk in het Engels. Nu heb ik geen moeite met Engels, maar leerstof in een andere taal is toch weer anders.
Ik zou ook niet weten wat, eerlijk gezegd. Dus ik denk dat ik maar gewoon buschauffeur blijf, lekker makkelijk haha.

Miriam.

Ik heb thuis studies gedaan na mijn auto ongeluk wat niet erg handig was omdat mijn hersens niet mee wilde werken, het is VEEEEL moeilijker als je al zolang van school af bent je hersens lijken het wel te verleren ofzo.

Ik vind het trouwens wel keiknap van je, is super goed om je hersens lekker ALIVE te houden ik doe ook regelmatig wat om fris te blijven.

Ik hoop volgend jaar mijn NIMA af te maken daar was ik aan begonnen maar blijkbaar als ik zwanger ben werken mijn hersens helemaal niet ik kan me gewoonweg niet concentreren, ik hoop wel dat dat straks weer veranderd!

het is inderdaad hoe langer je van school bent hoe moeilijker het word om iets te leren. Ik heb vlak voor ik zwanger raakte van Max vertaler Engels gedaan, dat ging nog enigzins tot ik zwanger raakte en zooooo moe was en ook nog 40 uur in de week werkte, 20 uur studeren kon ik daar niet meer bij hebben. Ben toen gestopt maar vind het wel jammer want op zich vind ik iets leren best leuk, maar je moet er wel energie hebben.

hoi hoi,
Ik ben in juli geslaagd voor mijn opleiding voor secretaresse ben dus zwanger geworden tijdens mijn opleiding.,als de baby er straks is ga ik tupevaardigheid doen en als de baby een jaar is start ik met met medisch, als ik dat afgerond heb ben ik medisch secretaresse.
groetjes saskia

ja ik moet zeggen het is pittig! en dan maakt het niet uit wat je leert want als je er een tijd ui bent is het net of je hersenen een zeefje worden ma we gaan ervoor vind het ook nog eens leuk om te doen dus dat scheelt ook..:p

Terug
Bovenaan