Studie

Hallo meiden,

Wil even een leuk berichtje met jullie delen. Zoals sommige van jullie misschien wel weten, ben ik 2 jaar geleden weer terug naar school gegaan.

Ik studeer in deeltijd en doe de PABO. Ik heb nu net het 2e leerjaar afgerond en heb dit jaar alles gewoon gehaald, ondanks de zware zwangerschap en de bevalling. Ook op de stage heb ik alles (2 praktijkexamens) kunnen afronden. Ik kan dus na de zomervakantie gewoon in het 3e jaar verder en me in dat jaar "afstudeerbekwaam" gaan maken. Ik heb er zin in!

Maar eerst vakantie!

Gr Ingrid

gefeliciteerd, goed te horen dat je weer een stukje van de puzel hebt afgerond. en dat terwijl je er door je zwangerschapeen tijdje uit bent geweest. mijn complimeten daarvoor.

Hoihoi,

Wat leuk dat je ook de Pabo doet. Ook ik doe sinds 2 jaar de Pabo. Ik heb mijn propedeuse in het eerste jaar gehaald en heb afgelopen jaar wat rustiger aan gedaan. In september ga ik weer beginnen met mijn stage. Ik heb er weer zo'n zin in!
Het is best pittig om te studeren met een gezin met 3 kindjes, maar ik vind het ook wel weer een heerlijke afleiding. Ik vind de opleiding ook erg leuk.

Groetjes Greetje.

@Greetje: wat leuk dat jij ook de PABO doet! Aan welke hogeschool studeer jij? En heb jij het 2e jaar wel lessen gevolgd, of heb je de hele studie even een jaartje gepauzeerd? In welke groep ga je komend jaar stage lopen? Ik ga naar groep 6!

@Kelly: succes met alles inhalen. Gelukkig hoef ik niets in te halen meer, heb ik allemaal al gedaan.

Terug
Bovenaan