studieman en Gabrielle aan het bevallen????

A

Anoniem

Guest
Dames.

Waar zijn jullie vandaag?????
Jullie zijn ook van die fanatiekelingen op het fforum....

En uitgerekent......

En ik mis jullie op beide forums.....

Nou meiden ik hoop voor jullie dat jullie aan het bevallen zijn en dat alles echt soepel mag verlopen!!!!!!

En... mochten jullie al bevallen zijn... hopelijk van de mooiste kindjes van de wereld. Rust dan maar lekker uit!!!

Ik moest gewoon even aan jullie denken.....

liefs gridje

Ik zat er ook al aan te denken ja maar ik denk gwn dat ze weekend aan t vieren zijn :)

En zo niet...dan wens ik ze ook succes natuurlijk hihi

Angela

Hoiiiii hihi,

nee helaas het zit er nog!
Maar ik pers het er sowieso maar uit de 11e denk ik hihi!

Groetjes!

Helaas helaas, maar ook deze kleine heeft het nog prima naar zijn zin zo lekker warm in mama's buik...
Heb de afgelopen twee dagen migraine gehad (kon ik er ook nog wel bij hebben), heb echt lopen janken van de pijn...
Moest ook ff niet aan bevallen denken: als ik had moeten perzen had mn hoofd waarschijnlijk uit elkaar gesprongen....
Gelukkig is het nu weer voor het grootste gedeelte weggetrokken, dus mocht mn kleine nog besluiten dat het tijd  is om de buitenwereld te verkennen dan vind ik  11-11 nog steeds een mooie datum..... Maar het lijkt er niet echt op; heb nog steeds geen aanwijzingen dat  het echt gaat beginnen, dus waarschijnlijk gaat ook mijn uitgerekende datum gewoon voorbij

Ach, het kan in ieder geval niet veel langer dan nog twee weken duren.....

Liefs Nika    

oooh meiden ik had het jullie zo gegunt!!!!!

Helaas, maar 1 troost het kan geen weken meer duren..

Bij loopt iedereen nu ineens te voorspellen dat ik de 42 weken ga halen. Eerst had ik een toeter waar het ieder moment uit kon vallen en nu ineens zegt iedereen dat ik wel een decembermama wordt.....   (NEEE LIEVER NIET....)

Succes he!

liefs gridje

Toch geen sintemaarten kindje
Het had me zoooo leuk geleken....
Ik had nog de hoop dat ik net als bij  mijn zoontje vandaag (1 dag overtijd) wakker zou worden met weeen, maar helaas ook dat is niet het geval....
Vandaag moet ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak zodat ze de hartslag met zo'n band kunnen controleren en misschien dat ze dan ook een echo van de placenta gaan maken...
Ik dacht nog dat dit kindje eerder zou komen, nu geloof ik dat ie er nooit meer uitkomt...
(onzin natuurlijk ik weet dat er nog nooit eentje is blijven zitten,maar als ik nu naar het bedje of naar de kleertjes kijk kan ik me zooo moeilijk voorstellen dat daar straks een kindje inzit...)
En nou was mn zoontje vannacht ook nog eens ziek: heeft twee keer zn bed ondergespuugd.... zooo zielig....

We wagelen maar weer door....

Liefs Nika (40w1)  

oooo lieve nika ik heb echt met je te doen!!!
maar kop op meid er is er idd nooit 1   blijven zitten !!!

ik hoop dat je snel kan komen in het ziekenhuis en dat ze misschien wel gaan strippen ofzo bij je !!! het kan zo gebeuren ook he opeens spontaan!!!

laat je even weten als je heb gebeld

ik moet vandaag om half 11 er zijn maar verwacht eigenlijk ook niks als ik er op ga hopen dat de boel rijp is en het is niet zo dan kan ik de teleurstellling niet aan denk ik

ga wel vragen of hij de maat van de baby weer even allemaal gaat meten enzo haha toch nog wel een shok vandaag dus !!!!

heel veel liefs en sterkte en spontanen weeen toegewenst door cora

Oh oh oh, wat een narigheid!
Een ziek kindje, ziekenhuis bezoek, bah niets aan!

Heel veel sterkte nog eventjes (ik leef met je mee) en het komt wel, maar ja wanneer???

Doeg!

Groetjes G.

Terug
Bovenaan