Studio Romeo draagdoek

<p>Ik ben op zoek naar een draagdoek voor mijn tweede kindje die begin augustus geboren wordt. Ik heb al een dochter van 19 maanden. Voor haar heb ik nooit een draagdoek gebruikt maar voor een tweede kindje lijkt het me toch wel erg handig, zodat ik mijn handen vrij heb voor mijn dochter. </p><p>Ik wil graag een draagdoek en geen draagzak. Ik wil deze vooral de eerste maanden gebruiken, daarna niet meer. Ik ben niet zo'n draag-mama ;)</p><p>Maar er is zoveel keuze. Na wat zoeken op internet kwam ik op de draagzak van Studio Romeo terecht. Ik neig ernaar deze te kopen. Het lijkt me een fijne doek omdat je niet met allerlei knopen en lussen hoeft te werken. </p><p>Maar ik kan geen recensies vinden van deze draagdoek. Is er hier iemand die deze doek heeft? Ben je er tevreden over of juist niet? Of is er een andere goeie draagdoek die iemand me kan aanbevelen?</p>

Hoi
Heb net een filmpje gekeken van de draagdoek maar zie dat er weinig tot geen ondersteuning van de nek is met de 6+ weken draag mogelijkheid en lijkt me erg maat gevoelig want je kunt niks bij stellen en als ze wat groter worden is het prettig dat je ze wat lager kunnen zitten 
Ik heb zelf een draagdoek van bykay de strechy wesp deluxe  ben er heel blij mee alleen het knopen kost wat tijd is erg vervelend als je kleine aan t huilen is maar na een paar dagen word je er van zelf sneller. Als ik m net jes opgevouwen heb liggen heb ik mijn dochter binnen een minuut in zitten 

Hoi, ik heb die draagdoek en ben er erg tevreden over. Wat wil je precies weten? Mijn zoontje is 3 maanden oud. 
Het systeem is zeker handig. Ik krijg mijn zoontje er supermakkelijk in ook als ik alleen ben. Zowel de newborn draag variant als de “normale” (die is nog makkelijker vind ik). Hij ligt er heerlijk in. Zijn hoofdje is wel ondersteund, nl door 1 van de 2 lussen, afhankelijk van hoe hij zn koppie neerlegt doe ik de dichtstbijzijnde lus erover en klaar is kees... ja als ik voorover buig leg ik mijn hand tegen zn hoofdje maar is meer uit voorzorg.
De doek is van heel fijne kwalitatieve stof en ook erg mooi. Word ook niet te gauw te warm vind ik ook wel belangrijk.
qua maat lijkt me niet zo’n probleem voor jou aangezien je m de eerste maanden wilt gebruiken. Voor mij, ja, ben benieuwd haha ze zeggen dat de stof meerekt naarmate het kindje groeit, klinkt me wel logisch in de oren ?. 
Ik heb trouwens ook een klassieke maar snap dr geen bal van dus voorlopig zweer ik bij de studio Romeo.

Terug
Bovenaan