stuit en moxa-therapie

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Net van de VK vandaan en mijn voorgevoel bevestigd... onze kleine ligt nog in stuit, morgen 33 weken dus het heeft nog even, maar tot nu toe hebben we de kleine alleen in stuit gezien/gevoeld. Wel leuk dat ik nog even mee kon kijken met een echo... (weliswaar maar een minuutje). Het is enorm beweeglijk, maar houdt blijkbaar niet van koprollen .

De VK heeft me een kaartje meegegeven over de moxa-therapie, heeft iemand hier ervaring mee?? Als de kleine bij de volgende controle, ze doet dan een echo,  nog niet goed ligt (35wk5dg) dan word ik doorgestuurd naar de gyn voor een versie....

Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar ben op het moment erg jankerig, en heb wel een beetje zelfmedelijden, eerst bijna 3 en half jaar gewacht op deze zwangerschap, dan gaat alles zeer voorspoedig, echt te gek, want de beeb groeit goed, beweegt lekker, hartje klopt goed, mijn bloeddruk en ijzer en suiker zijn ook allemaal goed, dus helemaal geen reden tot klagen... maar ik wil niet terug naar de gyn !  

Ik ga dus nu heel hard zitten duimen dat het nog gaat draaien en ondertussen maar eens wat lezen over die moxa-therapie. Duimen jullie mee??

Tuurlijk doe ik met je mee!!

Wat jammer nou,dat de baby nog in een stuit ligt.
Het is maar te hopen voor je inderdaad, dat hij of zij nog gaat draaien,en zo niet ja dan moet je terug naar de gyn voor een versie,maar als dat gelukt is....kun je toch wel weer terug naar de vk??

Nou sterkte meid met de situatie!!

Liefs,Ingrid

Mijn dochter is in week 36 nog gedraaid (uit haarzelf). Dus geef niet op. Als ze niet had gedraaid had ik geen versie laten doen, geen stuitbevalling, maar een keizersnee.
Als je je kindje flink voelt duwen en je buik rare vormen aan neemt, ga dan op je rug liggen met je benen ergens op steunend (beetje holle rug maken) en heel rustig diep in en uit ademen. Bij mij is ze toen gedraaid, het deed wel beetje pijn (ze was flink hihi) maar kon zodoende wel " gewoon " bevallen.

groetjes Mariska

Hier ook een stuitligger, maar ik maak me er maar niet zo druk om.
Hij ligt als sinds het begin zo en heeft volgens mij de laatste weken ook niet anders gelegen. Nu is dit mijn tweede zwangerschap en dan schijnt het heel normaal te zijn dat hij of zei nog op het laatst anders gaat liggen. We zien wel hoe het gaat lopen.
Ik hoop voor je dat de kleine nog gaat draaien uit zichzelf
Gr Tanja

Hoi Hope,

Ik hoop voor je dat de baby nog uit zichzelf gaat draaien. Bij mij ligt hij ook met het koppie naar boven en ik ben ook 33 weken. We hebben nog een aantal weken waarin hij uit zichzelf kan draaien. Ik maak me er nog niet druk over. We wachten gewoon de volgende controle af.
Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Hoi,

Balen zeg, kan me voorstellen dat je even lekker jankerig bent. Geef hier gewoon lekker aan toe!

Ik ga heel hard voor je meeduimen dat je kindje nog gaat draaien, je hoort het vaak genoeg dus wie weet!

Syl
34 wk

hoi meis

ook vanaf deze kant een paar hele dikke
ik hoop dat de kleine lekker uit zichzelf gaat draaien

veel liefs angela

Heb net gereageerd op je berichtje bij het september forum... kijk daar maar even, ga niet weer hetzelfde verhaal typen....
Groetjes Angela

Terug
Bovenaan