stuit ligging

kben op het moment 35+4 en mijn kindje ligt in stuit
donderdag gaan ze proberen te draaien in het ziekenhuis en als dat niet lukt wordt het een keizersnee.(de vorige keer heb ik een tangverlossing gehad dus niet echt een aanmoediging om natuurlijk een stuit bevalling tedoen)
zijn er og meer met dwarse baby's???
Of al in het ziekenhuis geweest om te draaien??

Hoi Zib, bij mij ligt het niet in stuit, maar wil je wel vast succes wensen met het draaien. Ik zag een keer op televisie dat accupunctuur ook nog wel eens wil helpen om een kind te laten draaien, dus als het in het ziekenhuis niet lukt, is er misschien nog wel een mogelijkheid. Nogmaals succes...
Monika

hoi hoi,

Vorige week lag ons wondertje al ingedaald, dus ik ga er van uit dat ie op zijn plekkie is blijven liggen... Anders wordt mama boos.. haha

Heel veel succes met draaien en hopelijk lukt het...
Laat je even iets weten?

grtjs
mama Peet

Wat vervelend, weet hoe je je voelt. Heb vorige keer hetzelfde meegemaakt. Nu is er twijfel over de ligging, maandag a.s. weet ik meer. Maar om eerlijk te zeggen is het niet hoopgevend. We zullen wel zien. succes met je draaipoging. Moxa therapie wil nog weleens helpen (bij mij niet trouwens de vorige keer). Zie je erg op tegen een keizersnee?

Oh ja, je vroeg naar draai ervaringen. Ik zou het na de vorige keer nooit meer doen. Ons zoontjes hart sloeg tot 5 keer toe enorm op hol, het alarm bleef maar afgaan. Na de draaipoging, zwom hij weg van mijn hand terwijl hij er eerder naar toe zwom en na de geboorte was hij erg onrustig. Hij heeft therapie nodig gehad om van zijn "trauma" af te komen. Nu ging het er bij mij ook erg ruw aan toe en zat mijn zoontje hartstikke klem tussen mijn schaambeen dus misschien is het erg pijnlijk voor hem geweest. In elk geval zou ik het nooit meer doen, dan maar een keizersnee. Is het uiteindelijk toch geworden want veel draaipogingen, inclusief de mijne, mislukken. Maar goed, volg je gevoel zou ik zeggen. Heel veel sterkte ermee.

Nou het wordt een keizersnee.
Ze konden het niet meer draaien.Zat al te ver in het bekken.
Stonden ze daar met drie man sterk.
gelukkig geen gedraai ik had er weinig zin in.Alleen dat uit het bekken halen (wat ze geprobeerd hebben en niet gelukt)deed al erg pijn.
Ik heb ook maar weinig vruchtwater en de placenta zit ook aan de voorkant dus allemaal factoren waarom het moeilijk zal gaan.
dinsdag weer terug dan afspraak maken voor keizersnee.
wel raar dat je precies weet wanneer het kindje komt.
Ben ook wel een beetje angstig voor ruggeprik maar dat heeft bijna iedereen volgens mij
trouwens moxa en accupunctuur ook geprobeerd kwam goed over maar heeft niet geholpen ik denk dat het toen al te ver in het bekkenbodem zat.

Terug
Bovenaan