stuit, onverwacht

lang leve de screeningsecho. Alle drie de vk's hebben het verkeerd gehad, en ikzelf ook. Mijn baby bleek bij de echo in een onvolkomen stuit te liggen. Helaas bleek vanmiddag in het zh, dat de billen al te ver zijn ingedaald om nog een keerpoging te kunnen doen.
Tot week 40 (18/4) mag ik een stuitbevalling proberen, en daarna wordt het zowiezo een ks.
Ik zie verschrikkelijk er tegenop, vooral die ks.
Ben dus nu even keihard van de roze wolk gekomen, want in principe stond niets een thuisbevalling in de weg...

Oh wat balen zeg! Heel veel sterkte hiermee, even goed omschakelen. Ken het gevoel.

Ben vanmorgen zelf bij de vk geweest voor een echo en toen bleek onze beeb ook in de stuit te liggen.(wat ik al en aantal weken vermoedde) Vrijdag word er een draaipoging gedaan, in het ziekenhuis. En als dat niet lukt mag ik kiezen voor een stuitbevalling of keizersnee. Die roze wolk is hier ook ff afwezig dus.

Sterkte meid.

Oh wat balen zeg! Heel veel sterkte hiermee, even goed omschakelen. Ken het gevoel.

Ben vanmorgen zelf bij de vk geweest voor een echo en toen bleek onze beeb ook in de stuit te liggen.(wat ik al en aantal weken vermoedde) Vrijdag word er een draaipoging gedaan, in het ziekenhuis. En als dat niet lukt mag ik kiezen voor een stuitbevalling of keizersnee. Die roze wolk is hier ook ff afwezig dus.

Sterkte meid.

Balen meiden!!! Kan me voorstellen dat het niet leuk is als het ineens een medisch verhaal wordt.
Maar laat je er niet door op je kop zitten hoor...we doen het allemaal voor het goeie doel...onze kleine beebjes!

Kop op hoor!

Balen meiden!!! Kan me voorstellen dat het niet leuk is als het ineens een medisch verhaal wordt.
Maar laat je er niet door op je kop zitten hoor...we doen het allemaal voor het goeie doel...onze kleine beebjes!

Kop op hoor!

Terug
Bovenaan