stuit

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
van wie ligt zijn kind nog in stuit?
ben vandaag 38wk en eigewijs ligt nog in stuit
moet morgen terug komen in ziekenhuis.
gr maaike

Mijn meisje ligt in een onvolkomen stuit. Ik ben nu 38 weken en  1 dag en ze kan niet meer draaien. Deze week krijg is dus een geplande keizersnee. Heb jij al een keus gemaakt?

ik moet morgen terug als nog in stuit ligt krijg ik waarschijnlijk volgende week vrijdag keizersnee zie er wel tegen op maja
bij ons in gorichem doen ze niet eerder dan na 39wk is beter voor kind
gr maaike

Hoi Maaikeh,

Woon jij in Gorichem?
Ik woon in Werkendam. Ik ga in het ziekenhuis bevallen maar gewoon omdat ik wil.
Dus poliklinisch. Gelukkig ligt de mijne niet in stuit.
Vervelend dat die van jou wel in stuit ligt.
Succes meid!

Liefs An 39 weken en 4 dagen zwanger

hoi hoi
bij mij lag ze ook steeds in een stuit dan weer goed dan weer een stuit
maar vanaf 39 weken weer goed dus alles is mogelijk
ik hoop voor jou dat ze toch weer draait en dat je op de natuurlijke manier kan bevallen
succes marina 39w4d

Hoi,

Sorry maar van Nieuwpoort heb ik nog niet gehoord. maar ik woon nu hier 1,6 jaar in Werkendam. Dus ben nog niet zo bekend.
Maar wel leuk dat je ook hier in de buurt woont.
Hoop voor je dat het nog draait.

Liefs An 39 weken en 5 dagen zwanger

Hallo Maaike

Die van ons ligt ook in een stuit (onvolkomen stuit). Deze week krijg ik een keizersnee in
Gorinchem dat is ook toevallig he. Ik heb een hele goeie gynaecoloog die mij ondanks deze teleurstelling erg op mijn gemakt heeft gesteld. Ik heb wel mijn wensen besproken met de verpleeg kundige daar heb je denk ik als het een keizersnee word nog een gesprek mee. Ik wil bijvoorbeeld dat als ik terug kom op de kamer de kleine naakt bij mij op m'n buik gelegd word, en dat (mits de kleine helemaal onder het bloed zit) niet in bad gedaan word dit omdat baby's een eigen geur hebben. En dat is gelukkig allemaal mogelijk dus vertel echt duidelijk wat je wensen zijn. Zij schrijft het op. Heel veel succes.
Gr naatje 74

Terug
Bovenaan