stuit

Liggen jullie kindjes al allemaal goed?

Tot 31 weken heeft ons kleintje in stuit gelegen. Vorige week dinsdag een echo gehad.
Toen lag ze keurig met het hoofdje naar beneden. Maar twee dagen later bij de verloskundige weer in stuit......

Ik hoop echt dat ze de volgende keer weer met het hoofdje naar beneden ligt en blijft liggen!

Maar we hebben nog even! Ben nu 32 weken. Tweede kindje....dan draaien ze vaak later!

ik heb geen idee of die kleine al met het hoofdje naar beneden ligt.
2 januari weer naar de verloskundige, dan ben ik 32 weken.

dit is ook mijn tweede zwangerschap..en kindje heeft nog wel ruimte om te draaien.

ik heb soms het gevoel dat ik de billen bovenin voel duwen, maar zeker weten...
we horen het wel op 2 januari hoe hij/zij ligt.

Helaas, hier ligt het nog steeds in stuit!
Heeft ook nog geen enkele controle met hoofdje naar beneden gelegen, dus ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen... Het heeft nog 1,5 week de kans en anders moet ik naar de gyn...

Is trouwens ook 2e kindje, dus kansen zijn er nog wel. Ik vind het wel erg spannend worden! Heb van VK ook al foldertjes meegekregen over draaipogingen en stuitligging, bevallen, keizersnede...

Groetjes, Karin
34+3 wkn

hoi hoi!

bij ons is het ons eerste kindje. het ligt al een paar weken netjes naar beneden bij de verloskundige.
morgen mag ik weer en ik voel eigenlijk de billetje voortduren bovenin. ze wiebelen nog behoorlijk van links naar rechts (met de voorkeur aan de rechterkant). maar ik heb niet het idee dat gupje nog echt aan het draaien in de laatste tijd.

groetjes Carina
(morgen 33 weken)

Hai,
Bij de zwangerschap van mijn dochtertje was zij al met 28 weken ingedaald, keurig netjes. Ben nu zwanger van een tweeling en we hebben afgelopen woensdag gehoord dat nu beide kindjes in een stuit liggen (afgelopen weken steeds alleen het voorste kindje). Volgende week moet ik weer terugkomen bij de Gyneacoloog en dan worden we geinformeerd over een keizersnede. Draaien is helaas niet mogelijk bij een tweeling. Ik hoop dat ze nog gaan draaien.
Groetjes, Floor

Ik ben ook nu benieuwd hoe de kleine ligt, want het is nogal een draaikont volgens mij. Bijna de hele zwangerschap heeft de kleine op z'n zij gelegen, maar 2 weken geleden lag het met het hoofdje naar beneden. Maandag moet ik weer naar de verloskundige dan ben ik 35 weken hoop dat het nog net zo ligt.

Liefs Margot

Bij mij heeft ie tijdens elke controle / echo nog anders gelegen. Het is ook een ontzettende wiebelkont. Maar bij de laatste controle lag ie keurig met het hoofdje naar beneden en was ie al bezig met indalen. Ik ben komende week heel benieuwd of ie braaf is blijven liggen. Denk zelf van wel, gezien het geschop tegen mijn ribben.

Yes, onze kleine ligt goed!
Lekker met hoofdje naar beneden en al een heel klein beetje ingedaald!
Wel een hele geruststelling! Ik hoop zo dat ik lekker thuis mag bevallen!

Terug
Bovenaan