Stuit???

Ik ben net naar verlosk. geweest en ze kon niet zo goed voelen hoe de baby lag... ze dacht met het hoofdje nu naar boven????? Of juist heel diep in de bekken met hoofdje.. nu heb ik 19 feb. een liggings echo!
Maar elke keer als ik deze velosk. heb weet ze niet zeker hoe de kleine ligt! De vorige keer wist ze het ook niet zeker. En die andere zei 2 weken geleden nog zelfverzekerd ligt goed in bekken!!???
Pffff weer iets om me zorgen om te maken! Zo blijven mn hartkloppingen maar doorgaan;-)

Hoe voelen jullie de kleine want als hij hikt voel ik de hikjes onderin en vooral in mn anus en schoppen meestal boven in! Nou hopen maar dat hij gewoon naar beneden ligt.....
De controles enz. waren verder goed!

Zo moest t even kwijt!

Groetjes Joyce 34,3 wkn

Ik heb nog nooit gevoeld dat de baby de hik heeft. Dus dat kan ik je niet vertellen.
Maar die van mij ligt duidelijk met koppie naar beneden want het schopt me de hele dag door boven in mijn buik en in m;n ribben.
En van de week met de groei-echo ook gezien dat het keurig naar beneden lag.

Ook ik voel de hik onderin me buik. En er wordt elke dag heerlijk tegen me ribben aangeduwd en getrapt.
Kan me vorstellen dat je daar flink cahga van wordt.
Een liggings echo is natuurlijk minder erg, want dan kun je je kleintje nog even weer bewonderen. Maar van dit gedoe wordt je ook wel lekker onzeker van zeg. Hopelijk ligt je kleintje toch gewoon goed.

Liefs marielle

Nou, als jij de hikjes van je beeb in je anus voelt en het hoofdje ligt boven, dan ben óf jij óf je baby heel raar gebouwd :)

Maareh, raar hoor.... die van mij ligt goed en ik voel duidelijk de hikjes onder en het gefriemel met de handjes. De trappen en knieen die gaan richting ribben.

Nou, als jij de hikjes van je beeb in je anus voelt en het hoofdje ligt boven, dan ben óf jij óf je baby heel raar gebouwd :)

Maareh, raar hoor.... die van mij ligt goed en ik voel duidelijk de hikjes onder en het gefriemel met de handjes. De trappen en knieen die gaan richting ribben.

Hoi!
Ik voel de baby ook vaak hikken. Diep in mijn buik. Maar als ik moet kiezen toch iets meer bovenin dan onderin. De beeb is ook nog niet ingedaald.
Ik voel overal schopjes, tegen mijn blaas, maar ook tegen mijn ribben. Kan zelf echt niet inschatten hoe het ligt. Wel vaak aan welke kant de rug ligt, dat is aan mijn buik te zien.

Bij mijn vorige zwangerschap (tweede kind) lag mijn zoon tot 32 weken in stuit. Ik kon toen niet goed rechtop zitten, omdat hij 'klem' kwam in mijn buik. Hij drukte teveel tegen mijn ribben aan. Het paste gewoon niet.
Ik merkte zelf ook direct dat hij gedraaid was, omdat ik meer 'lucht' kreeg.

Wel gek dat je VK het niet goed kan voelen. Fijn dat ze nog een echo maken, dan weet je het in ieder geval zeker, hoe het ook ligt!

X

Terug
Bovenaan